جشنواره «مشا» با هدف ساماندهی جوانان برگزار می شود

مسعود شفیعی روز شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا در غرفه این دانشگاه در بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی افزود: بیکاری یکی از موانع اصلی ازدواج جوانان است، به همین منظور دانشگاه فنی حرفه ای در نظر دارد با برگزاری جشنواره مشا، شیوه های مهارت آموزی را به جوانان معرفی و زمینه اشتغال آنان را فراهم کند.
وی با بیان اینکه این دانشگاه نهادی تقاضا محور است و براساس نیاز بازار نیرو تربیت می کند، گفت: بیش از 70 درصد از دانش آموختگان ما جذب بازار کار می شوند.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به تحصیل 200 هزار دانشجو در 173 واحد آموزشی این دانشگاه در سراسر کشور افزود: همه ساله جشنواره دانشجویی قرآنی در 24 رشته در سطح آموزشکده، استان، منطقه و سراسری برگزار می شود که امسال نیز از بین 10 هزار شرکت کننده، 500 نفر به مرحله پایانی راه یافته اند.
شفیعی نمایشگاه را محلی برای ارائه جدیدترین محصول با بهترین شیوه های تولید دانست و گفت: هنر قالب مناسبی برای عرضه محصولات فرهنگی است و تاثیر و ماندگاری آن را در اذهان بیشتر می کند.
وی با اشاره به نمایش 150 اثر نفیس قرآنی و دینی دانشجویان در غرفه دانشگاه فنی و حرفه ای افزود: معرفی زیبای قرآن به جوانان بر جذابیت آن می افزاید و آنان را بسوی فهم بهتر و بیشتر قرآن هدایت می کند.
بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن از هفتم ماه مبارک رمضان 24 خرداد ماه تا هشتم تیر ماه در مصلای امام خمینی(ره) بر پا است.
فراهنگ ** 1293 ** 1071

 

 

ا

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *