اخباری: استعفا نداده ام/ همزمان با رسانه ها خبردار شدم

اخباری: استعفا نداده ام/ همزمان با رسانه ها خبردار شدم

محمد اخباری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار داشت: نظر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری این بود که بایستی تغییراتی در بدنه ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام شود.
وی گفت : بنده نیز روز گذشته از این امر مطلع شدم یعنی همزمان با انتشار خبر در رسانه ها به دفتر کارم نمابری در این زمینه ارسال شد.
رییس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: روز چهارشنبه هفته گذشته نیز دیداری با وزیر علوم داشتم اما مطلبی در این زمینه مطرح نشد.
وی در مورد زمان برگزاری آیین تودیع خود و معارفه رییس جدید این دانشگاه نیز اظهار کرد: واقعیتش خبری از این موضوع ندارم و منتظر اعلام وزارت علوم هستم.
اخباری گفت: بنده یا هر مسئول دیگری در حوزه کاریش وظایفی دارد که در چارچوب های تعیین شده سیاست هایش را دنبال می کند؛ حال ممکن است در این بین برخی عملکردها به مذاق افراد خوش نیاید.
رییس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: شاید هم اتفاق خاصی افتاده که بنده از آن مطلع نبوده و نیستم.
به گزارش ایرنا، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز گذشته در حکمی محمدحسین امید معاون اداری مالی و مدیریت منابع این وزارتخانه را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب کرد.
وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات محمد اخباری رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی در طول تصدی این سمت تشکر کرده است.
فراهنگ**9187** 1568

 

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *