زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگی کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، علیرضا صامت افزود: ثبت درخواست انتقال یا میهمانی همه دانشجویان متقاضی فقط از طریق سامانه نقل و انتقالات دانشجویی امکانپذیر بوده و ثبت درخواست در هر ترم فقط یکبار امکانپذیر است.
وی با بیان اینکه ثبت درخواست در سامانه به منزله موافقت با انتقال یا میهمانی نیست، گفت: در صورت تأیید نهایی امکان ویرایش درخواست (تغییر ماده) وجود نخواهد داشت.
صامت ادامه داد: در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی متقاضی در هر مرحله از تحصیل، درخواست وی لغو و مطابق با آیین نامه انضباطی دانشجویی در این خصوص صدور رأی خواهد شد.
مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: انتقال یا میهمانی دانشجویان در صورت نداشتن منع آموزشی و تأیید صحت مدارک و مستندات ارسالی دانشجو توسط واحد دانشگاهی امکانپذیر است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، وی افزود: با توجه به محدودیت ظرفیت میهمانی و انتقال و در اولویت قرار گرفتن متقاضیانی که در روزهای ابتدایی ثبت نام کرده اند، حتی الامکان از به تعویق انداختن ثبت درخواست خود به روزهای پایانی خودداری کنند. بدیهی است پس از اتمام زمان ثبت نام، امکان رفع نقص و مغایرت وجود ندارد.

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *