سامانه میهمانی و انتقال برای تمامی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی راه اندازی شد.

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه ای اعلام کرد: سامانه میهمانی و انتقال برای تمامی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی به نشانی http://Guest.behdasht.gov.ir و یا http://Transmission.behdasht.gov.ir راه اندازی شده است.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه آیین نامه ویژه انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر با محدودیت های شدید ظرفیت انتقال به خصوص در مقطع دکتری حرفه ای رشته های تحصیلی پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی مواجه است و امکان انتقال تمامی دانشجویان متقاضی انتقال از طریق آیین نامه ۵ درصد وجود ندارد، سامانه مذکور این فرصت را برای دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی فراهم کرده که در صورت تمایل موضوع انتقال و یا میهمانی خود را از طربق این سامانه پیگیری کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: ثبت درخواست میهمانی و انتقال و همچنین رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاها از طریق وب سایت مذکور صورت می گیرد، لذا دانشجویان متقاضی با توجه به ضوابط، شرایط و مدارک مورد نیاز که در سامانه به آن اشاره شده است، می توانند نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه اقدام کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: مطابق با آیین نامه و مصوبات موجود، دانشجویانی که با میهمانی و انتقال آنان از طریق این سامانه موافقت می شود، ملزم به پرداخت هزینه های مربوطه هستند.