مسلمانان نباید فلسطین را فراموش کنند

رشید جعفرپور روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا اظهار کرد: مسلمانان و آزادی خواهان دنیا باید با حضور باشکوه در مراسم روز جهانی قدس با اتحاد و انسجام خود، ضمن حمایت از فلسطین و فلسطینیان مظلوم در برابر جنایات رژیم صهیونیستی؛ فریادشان را بر سر رژیم جعلی و کودک کش بلند کرده و به گوش جهانیان برسانند.
وی افزود: یکی از سیاست های آمریکا در خاورمیانه ایجاد تفرقه بین مسلمانان است و برای شکل گیری این تفرقه، از اختلافات مذهبی بین مذاهب اسلامی استفاده می کند.
جعفرپور گفت: آمریکا؛ صهیونیست ها و متحدان منطقه ای آنها، در این راستا از گروه هایی که تمایل به خشونت و بر هم زدن امنیت منطقه دارند استفاده کرده و روی آنها سرمایه گذاری می کنند.
وی افزود: به عنوان نمونه در سال های اخیر با سرمایه گذاری و حمایت از گروه های تکفیری و سلفی، جریان داعش را شکل داده و تقویت کرده است.
وی گفت: هدف از شکل گیری این جریان این بوده که افکار عمومی دنیا را از جنایت ها و کشتار مردم مظلوم فلسطین و غزه به مسایل دیگر به ویژه به سمت داعش متوجه کند و تا حدی هم توانسته به این هدف برسد، اما مسلمانان دنیا باید متوجه باشند که خطر و تهدید اصلی برای منطقه و جهان اسلام همچنان رژیم صهیونیستی است که همانند یک لکه ننگ
قرار دارد.
مدیر قرآن و عترت وزارت علوم تصریح کرد: در شرایط کنونی نه تنها از جنایات رژیم صهیونیستی ؛ تخریب منازل فلسطینی ها و ادامه شهرک سازی و شکنجه و آزار و کشتار فلسطینی ها کاسته نشده بلکه این جنایات با شدت بیشتر همچنان ادامه دارد و هر روز خون عده دیگری از مظلومان فلسطینی جلوی چشم مردم دنیا بر زمین ریخته می شود و شکنجه گاه های رژیم صهیونیستی هنوز پر از زندانیان فلسطینی است.
مراسم روز جهانی قدس فردا جمعه 11 تیر با هدف محکومیت جنایات صهیونیست ها و پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین همزمان با ایران در سراسر دنیا و به ویژه کشورهای اسلامی برگزار می شود.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *