معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تعداد هفته‌های کلاس های تابستان دانشجویان و شهریه آنها در این ترم خبر داد.
شهریه ثابت دانشجویان قدیمی دانشگاه آزاد تغییری نمی‌کندحسین زاده لطفی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران کنکوری ارشد دکترا به نقل از جوان گفت: دانشجویانی که در مقطع کاردانی و کارشناسی هستند، تا سقف ۱۰ واحد درسی را باید انتخاب می‌کردند اما اگر دانشجویی شرایط فارغ‌التحصیلی را داشته باشد تا سقف ۱۲ واحد هم اجازه انتخاب واحد دارد.

وی ادامه داد: دوره‌ی تابستان دانشجویان در هشت هفته برگزار می‌شود و در هر هفته، دو برابر زمان مورد نیاز در ساعات درسی واحد‌ها ارائه می شوند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: دانشجویان دوره‌ی کارشناسی ارشد تنها یک درس را باید انتخاب می‌کردند که سقف واحد این یک درس مشخص نیست و بسته به خود دانشجو انتخاب می‌شود ولی باید به گونه ای انتخاب شود که متناسب با پایان نامه آنها باشد.

وی گفت: به دانشجویان دوره‌ی دکتری تخصصی اجازه داده نشد که دروس تخصصی را انتخاب کنند اما می توانند تا ۲ درس جبرانی را انتخاب نمایند همچنین شهریه ثابت دانشجویان قدیمی تغییری نمی‌کند اما شهریه ثابت و متغیر دانشجویان جدید الورود ۱۵ درصد افزایش قیمت دارد.