آغاز ثبت نام خواهران در دوره ارشد دانشگاه امام صادق(ع)

به گزارش خبرگزاری کنکوری ارشد دکترا به نقل از مهر، پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع)، برای سال تحصیلی ۹۶ -۱۳۹۵ در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های، مدیریت آموزشی و  معارف اسلامی و حقوق گرایش خانواده دانشجو می پذیرد.

داوطلبان  می توانند تا پایان چهارشنبه ۳۰ تیر با مراجعه به سایت پردیس خواهران به نشانی www.isuw.ac.ir و در سمت راست صفحه، قسمت اخبار تصویری نسبت به ورود به سامانه ثبت نام، اقدام کنند.

همچنین با توجه به اینکه داوطلبان رشته های دانشگاه امام صادق(ع) از بین پذیرفته شدگان در آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش و آموزش کشور انتخاب می شوند، لازم است داوطلبان علاوه بر شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۵، در آزمون معارف اسلامی دانشگاه امام صادق(ع) نیز ثبت نام کنند و شماره پرونده خود را در سامانه ثبت نام دانشگاه به نشانی www.isuw.ac.ir وارد کنند.

آزمون معارف اسلامی یکشنبه ۳ مرداد برگزار می شود و از پذیرفته شدگان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۶ الی ۷ مرداد آزمون شفاهی به عمل می آید. داوطلبان  جهت کسب اطلاعات بیشتر از مواد آزمون و سایر موارد می توانند به پایگاه اینترنتی پردیس خواهران به نشانی www.isuw.ac.ir مراجعه کنند.

برنامه آزمون معارف اسلامی کارشناسی ارشد ناپیوسته  رشته مدیریت آموزشی و حقوق خانواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *