رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تا فردا سه شنبه ۱۵ تیرماه جاری فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

دکتر محمد حسین پور کاظمی در گفت و گو با کنکوری ارشد دکترا به نقل از  ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: حدود ۲۰ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی امسال مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد حدود ۶۰۰۰ نفر پذیرفته خواهند شد.

وی در ادامه تصریح کرد: داوطلبان کارشناسی ارشد پزشکی مجاز به انتخاب رشته می توانند با مراجعه به سایت  www.sanjeshp.ir  تا ١٠٠ اولویت رشته _محل از رشته های مجاز مرتبط با رشته اصلی خود را انتخاب کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان با بیان اینکه حدود ٧٣ درصد داوطلبان شرکت کننده در آزمون ارشد پزشکی امسال خانم بودند گفت: از مجموع ٧٣ هزار نفر شرکت کننده در ٧٩ رشته، حدود ۵٣هزار نفر خانم‌ و مابقی شرکت کنندگان از آقایان بوده اند.

به گزارش ایسنا، پیش از این زمان انتخاب رشته دواطلبان کارشناسی ارشد پزشکی تا دوازدهم تیر ماه جاری اعلام شده بود که به دلیل بروز برخی اشتباهات در نتایج اولیه این آزمون و اعتراضات صورت گرفته از سوی دانشجویان این مهلت تا روز سه‌شنبه ۱۵ تیر تمدید شد.