مدارک مورد نیاز، جدول زمان و مکان مصاحبه و همچنین جدول مواد و ضرایب مصاحبه داوطلبان کد رشته هایی که مصاحبه دارند و سازمان سنجش آموزش کشور معرفی نموده اند، به شرح زیر می باشد:

شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه علاوه بر کد رشته های سهمیه ویژه شاغلان قوه قضاییه، حق انتخاب کد رشته های آزاد را دارند.

مدارک مورد نیاز:

  1. اصل و تصویر گواهی و ریزنمرات کارشناسی.
  2. اصل و تصویر کارت ملی و شناسنامه.
  3. تکمیل کاربرگ درخواست ثبت نام برای مصاحبه کارشناسی ارشد و الصاق یک قطعه عکس به آن (کاربرگ در ادامه همین اطلاعیه می باشد).
  4. اصل و تصویر حکم کارگزینی یا مدرکی دال بر اشتغال در قوه قضائیه یا سازمان های تابعه برای داوطلبان کد رشته های ویژه شاغلان قوه قضائیه.

    تبصره: کد رشته های ویژه شاغلان قوه قضائیه مخصوص کارکنان رسمی یا پیمانی یا کارآموز قضایی شاغل در قوه قضائیه و سازمان های تابعه : دادگستری، دیوان عدالت اداری، ستادهای قوه قضائیه، سازمان و ادارات زندان ها، سازمان و ادارات ثبت اسناد و املاک، سازمان پزشکی قانونی، روزنامه رسمی، سازمان بازرسی کل کشور می باشد.

  5. تصویر مستندات سوابق پژوهشی، اجرایی وآموزشی ( درصورت داشتن).

آدرس دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری: تهران – خیابان انقلاب – چهارراه کالج – خیابان خارک – پلاک ۹

مواد امتحانی و ضرایب آنها در مصاحبه رشته های کارشناسی ارشد ناپیوسته
ردیفAWT IMAGEحقـــــوق مدنیحقوق مدنی (تعهدات)حقـــــوق تجارتآیین دادرسی مدنیفــقهمتون حقوقیحقـــــوق جزای عمومیحقــوق جزای اختصاصیآیین دادرسی کیفریحقـــــوق اداریمدیریت قضاییحقـــــوق اساسیحقوق بین الملل عمومیحقوق بین الملل خصوصی
۱حقوق خصوصی۳۲۱۲۱
۲حقوق شرکتها۲۳۱۲۱
۳حقوق خانواده۲۱۲۱
۴حقوق ثبت اسناد و املاک۲۲۱۲۱
۵حقوق حمل و نقل تجاری۲۳۱۲۱
۶حقوق اسناد و قراردادهای تجاری۲۳۱۲۱
۷فقه و حقوق خصوصی۲۱۳۱
۸حقوق جزا و جرم شناسی۲۱۲۲۱
۹حقوق کیفری اطفال و نوجوانان۲۱۲۲۱
۱۰مدیریت اصلاح و کیفرهای قضایی۱۱۱۲۲
۱۱مدیریت نظارت و بازرسی۱۱۱۲۱
۱۲حقوق دادرسی اداری۲۱۱۲۲
۱۳حقوق بین الملل۱۲۱۲۱
۱۴حقوق عمومی۱۱۲۲۱

توجه:

داوطلبانی که در موارد زیر در ۲ رشته معرفی شده اند می توانند به این شرح در مصاحبه شرکت نمایند:

  1. در رشته حقوق خصوصی و یکی از رشته های حقوق شرکت های تجاری، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق اسناد و قراردادهای تجاری و حقوق حمل و نقل تجاری معرفی شده اند، شرکت در مصاحبه رشته حقوق خصوصی کافی است.
  2. در دو رشته از رشته های حقوق شرکت های تجاری، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق اسناد و قراردادهای تجاری و حقوق حمل و نقل تجاری معرفی شده اند، شرکت در یکی از دو رشته معرفی شده کافی است.
  3. در دو رشته حقوق جزا و جرم شناسی و حقوق کیفری اطفال و نوجوانان معرفی شده اند، شرکت در رشته حقوق جزا و جزم شناسی کافی است.
  4. در دو رشته حقوق عمومی و حقوق دادرسی اداری مصاحبه دروس مشترک یکی است.
  5. در رشته حقوق خانواده و یکی از رشته های حقوق خصوصی، حقوق شرکت های تجاری، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق اسناد و قراردادهای تجاری و حقوق حمل و نقل تجاری معرفی شده اند، می توانند در مصاحبه حقوق خانواده شرکت نکنند و در مصاحبه دیگر رشته معرفی شده شرکت نمایند.

تذکر: داوطلبان حق دارند در صورت تمایل در مصاحبه هر دو رشته معرفی شده در موارد فوق شرکت نمایند.

دانلود کاربرگ درخواست ثبت نام در مصاحبه برای دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ورد

دانلود کاربرگ درخواست ثبت نام در مصاحبه برای دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته پی دی اف

شرایط و ضوابط کد رشته های دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری در سال ۱۳۹۵ به شرح زیر اعلام می گردد:

شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه علاوه بر کد رشته های سهمیه ویژه شاغلان قوه قضاییه، حق انتخاب کد رشته های آزاد را دارند.

کد رشته های آزاد، روزانه است و از دانشجویان شهریه دریافت نمی شود.

مصاحبه داوطلبان چند برابر ظرفیت در تاریخ های۱۳۹۵/۴/۲۰ ، ۱۳۹۵/۴/۲۱ ، ۱۳۹۵/۴/۲۲ ، ۱۳۹۵/۴/۲۳ برگزار خواهد شد. جزئیات آن متعاقبا در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

کد رشتهنام رشتهجنسیتظرفیتنوع سهمیهتوضیحات
۱۳۸۹۶حقوق خصوصیمرد۹نفربورسیهاین کد رشته مصاحبه علمی و گزینش دارد، همه ۹ نفر پذیرفته شدگان نهایی، بورسیه قوه قضاییه خواهند شد. بنابراین تمامی داوطلبان این کد رشته باید شرایط بورسیه را داشته باشند
۱۳۸۹۷حقوق خصوصیمرد و زن۳ نفرسهمیه شاغلان قوه قضاییهاین کد رشته مصاحبه علمی دارد و فقط شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه حق انخاب آن را دارند.
۱۴۰۵۳حقوق جزا و جرم شناسیمرد۹نفربورسیهاین کد رشته مصاحبه علمی و گزینش دارد، همه ۹ نفر پذیرفته شدگان نهایی، بورسیه قوه قضاییه خواهند شد. بنابراین تمامی داوطلبان این کد رشته باید شرایط بورسیه را داشته باشند.
۱۴۰۵۴حقوق جزا و جرم شناسیمرد و زن۳نفرسهمیه شاغلان قوه قضاییهاین کد رشته مصاحبه علمی دارد و فقط شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه حق انتخاب آن را دارند.
۱۴۲۱۱حقوق خانوادهمرد و زن۹ نفربورسیهاین کد رشته مصاحبه علمی و گزینش دارد، همه ۹ نفر پذیرفته شدگان نهایی، بورسیه قوه قضاییه خواهند شد. بنابراین تمامی داوطلبان این کد رشته باید شرایط بورسیه را داشته باشند.
۱۴۲۱۲حقوق خانوادهمرد و زن۳ نفرسهمیه شاغلان قوه قضاییهاین کد رشته مصاحبه علمی دارد و فقط شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه حق انتخاب آن را دارند.
۱۲۷۵۷فقه و حقوق خصوصیمرد۹ نفربورسیهاین کد رشته مصاحبه علمی و گزینش دارد، همه ۹ نفر پذیرفته شدگان نهایی، بورسیه قوه قضاییه خواهند شد. بنابراین تمامی داوطلبان این کد رشته باید شرایط بورسیه را داشته باشند.
۱۲۷۵۸فقه و حقوق خصوصیمرد و زن۳ نفرسهمیه شاغلان قوه قضاییهاین کد رشته مصاحبه علمی دارد و فقط شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه حق انتخاب آن را دارند.
۱۳۹۰۸حقوق ثبت اسناد و املاکمرد۹ نفربورسیه و آزاداین کد رشته مصاحبه علمی دارد و همه داوطلبان مرد (آزاد و بورسیه …) حق انتخاب آن را دارند. فقط داوطلبانی که متقاضی بورسیه قوه قضاییه هستند باید شرایط بورسیه را داشته باشند ( در این کد رشته تعداد ۵ نفر بورسیه قوه قضاییه خواهند شد و ۴ نفر آزاد پذیرش خواهند شد) متقاضیان بورسیه به گزینش معرفی خواهند شد.
۱۳۰۹حقوق ثبت اسناد و املاکمرد و زن۳ نفرسهمیه شاغلان قوه قضاییهاین کد رشته مصاحبه علمی دارد و فقط شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه حق انتخاب آن را دارند.
۱۴۲۱۹حقوق شرکت های تجاریمرد۹ نفربورسیه و آزاداین کد رشته مصاحبه علمی دارد و همه داوطلبان مرد (آزاد و بورسیه …) حق انتخاب آن را دارند. فقط داوطلبانی که متقاضی بورسیه قوه قضاییه هستند باید شرایط بورسیه را داشته باشند ( در این کد رشته تعداد ۵ نفر بورسیه قوه قضاییه خواهند شد و ۴ نفر آزاد پذیرش خواهند شد) متقاضیان بورسیه به گزینش معرفی خواهند شد.
۱۴۲۲۰حقوق شرکت های تجاریمرد و زن۳ نفرسهمیه شاغلان قوه قضاییهاین کد رشته مصاحبه علمی دارد و فقط شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه حق انتخاب آن را دارند.
۱۳۹۱۰حقوق اسناد و قراردادهای تجاریمرد۹ نفربورسیه و آزاداین کد رشته مصاحبه علمی دارد و همه داوطلبان مرد (آزاد و بورسیه …) حق انتخاب آن را دارند. فقط داوطلبانی که متقاضی بورسیه قوه قضاییه هستند باید شرایط بورسیه را داشته باشند ( در این کد رشته تعداد ۵ نفر بورسیه قوه قضاییه خواهند شد و ۴ نفر آزاد پذیرش خواهند شد) متقاضیان بورسیه به گزینش معرفی خواهند شد.
۱۳۹۱۱حقوق اسناد و قراردادهای تجارییمرد و زن۳ نفرسهمیه شاغلان قوه قضاییهاین کد رشته مصاحبه علمی دارد و فقط شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه حق انتخاب آن را دارند.
۱۴۰۶۴حقوق کیفری اطفال و نوجوانانمرد۹ نفربورسیه و آزاداین کد رشته مصاحبه علمی دارد و همه داوطلبان مرد (آزاد و بورسیه …) حق انتخاب آن را دارند. فقط داوطلبانی که متقاضی بورسیه قوه قضاییه هستند باید شرایط بورسیه را داشته باشند ( در این کد رشته تعداد ۶ نفر بورسیه قوه قضاییه خواهند شد و ۳ نفر آزاد پذیرش خواهند شد) متقاضیان بورسیه به گزینش معرفی خواهند شد.
۱۴۰۶۵حقوق کیفری اطفال و نوجوانانمرد و زن۳ نفرسهمیه شاغلان قوه قضاییهاین کد رشته مصاحبه علمی دارد و فقط شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه حق انتخاب آن را دارند.
۱۴۰۶۶مدیریت اصلاح و کیفرهای قضاییمرد۶ نفربورسیه و آزاداین کد رشته مصاحبه علمی دارد و همه داوطلبان مرد (آزاد و بورسیه …) حق انتخاب آن را دارند. فقط داوطلبانی که متقاضی بورسیه قوه قضاییه هستند باید شرایط بورسیه را داشته باشند ( در این کد رشته تعداد ۳ نفر بورسیه قوه قضاییه خواهند شد و ۳ نفر آزاد پذیرش خواهند شد) متقاضیان بورسیه به گزینش معرفی خواهند شد.
۱۴۰۶۷مدیریت اصلاح و کیفرهای قضاییمرد و زن۶ نفرسهمیه شاغلان قوه قضاییهاین کد رشته مصاحبه علمی دارد و فقط شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه حق انتخاب آن را دارند.
۱۴۱۳۰حقوق عمومیمرد و زن۹ نفرآزاداین کد رشته مصاحبه علمی و گزینش ندارد و همه داوطلبان حق انتخاب آن را دارند. داوطلبان این کد رشته نیازی به مراجعه به دانشگاه ندارند. اسامی پذیرفته شدگان بر اساس نمره آزمون سراسری توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
۱۴۱۳۱حقوق عمومیمرد و زن۳ نفرسهمیه شاغلان قوه قضاییهاین کد رشته مصاحبه علمی دارد و فقط شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه حق انتخاب آن را دارند.
۱۴۰۰۲حقوق بین المللمرد و زن۹ نفرآزاداین کد رشته مصاحبه علمی و گزینش ندارد و همه داوطلبان حق انتخاب آن را دارند. داوطلبان این کد رشته نیازی به مراجعه به دانشگاه ندارند. اسامی پذیرفته شدگان بر اساس نمره آزمون سراسری توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
۱۴۰۰۳حقوق بین المللمرد و زن۳ نفرسهمیه شاغلان قوه قضاییهاین کد رشته مصاحبه علمی دارد و فقط شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه حق انتخاب آن را دارند.
۱۳۹۱۲حقوق حمل و نقل تجاریمرد و زن۹ نفرآزاداین کد رشته مصاحبه علمی و گزینش ندارد و همه داوطلبان حق انتخاب آن را دارند. داوطلبان این کد رشته نیازی به مراجعه به دانشگاه ندارند. اسامی پذیرفته شدگان بر اساس نمره آزمون سراسری توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
۱۳۹۱۳حقوق حمل و نقل تجاریمرد و زن۳ نفرسهمیه شاغلان قوه قضاییهاین کد رشته مصاحبه علمی دارد و فقط شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه حق انتخاب آن را دارند.
۱۴۱۳۶حقوق دادرسی اداریمرد و زن۹ نفرآزاداین کد رشته مصاحبه علمی و گزینش ندارد و همه داوطلبان حق انتخاب آن را دارند. داوطلبان این کد رشته نیازی به مراجعه به دانشگاه ندارند. اسامی پذیرفته شدگان بر اساس نمره آزمون سراسری توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
۱۴۱۳۷حقوق دادرسی اداریمرد و زن۳ نفرسهمیه شاغلان قوه قضاییهاین کد رشته مصاحبه علمی دارد و فقط شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه حق انتخاب آن را دارند.
۱۴۱۳۴مدیریت نظارت و بازرسیمرد و زن۶ نفرآزاداین کد رشته مصاحبه علمی و گزینش ندارد و همه داوطلبان حق انتخاب آن را دارند. داوطلبان این کد رشته نیازی به مراجعه به دانشگاه ندارند. اسامی پذیرفته شدگان بر اساس نمره آزمون سراسری توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
۱۴۱۳۵مدیریت نظارت و بازرسیمرد و زن۶ نفرسهمیه شاغلان قوه قضاییهاین کد رشته مصاحبه علمی دارد و فقط شاغلان رسمی و پیمانی قوه قضاییه و سازمان های تابعه حق انتخاب آن را دارند.

شرایط پذیرش دانشجوی بورسیه کارشناسی ارشد( ناپیوسته) دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری در سال تحصیلی ۹۶-۹۵