رئیس دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه پیام نور گفت:۵۳ پرونده اعضای هیات علمی دارای مدرک دکتری تخصصی تایید و به هیات مرکزی جذب وزارت علوم اسال شد .
به گزارش خبرگزاری  کنکوری ارشد دکترا به نقل از مهر، عزت الله کردمیرزا نیکوزاد گفت: طی سه جلسه گذشته هیات اجرایی جذب با درخواست تبدیل وضعیت استخدامی تعداد ۳۲ عضو هیات علمی از پیمانی به رسمی آزمایشی، پیمانی به رسمی قطعی به استناد بند ز ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی موافقت کرده است.

وی با عنوان اینکه رسیدگی به وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی یکی از برنامه های مهم دانشگاه و هیات جذب است، تاکید کرد: به منظور تسریع در روند بررسی پرونده های متقاضیان تبدیل وضعیت و جذب، هر هفته علاوه بر جلسات مقرر و منظم هیات، جلسات فوق العاده نیز به منظور تعیین نهایی وضعیت پرونده ها تشکیل می شود.

رئیس دبیرخانه هیات اجرایی جذب تصریح کرد: از میان پرونده های آن دسته از اعضای هیات علمی دارای مدرک دکتری تخصصی که بررسی پرونده آنها به تایید هیات امنای دانشگاه رسیده است، تاکنون ۵۵ پرونده بررسی و از این تعداد ۵۳ پرونده پس از تایید، به هیات مرکزی جذب وزارت علوم ارسال شد و طبق گزارش هیات مرکزی جذب وزارت علوم، تاکنون ۱۰ پرونده به تایید این هیات رسیده است.

کردمیرزا در مورد فرایند جذب اعضای هیات علمی دارای مدرک کارشناسی ارشد نیز گفت: بررسی پرونده اعضای هیات علمی دارای مدرک کارشناسی ارشد که به تایید هیات امنای دانشگاه رسیده است، نیز آغاز شده و بخش اعظمی از مصاحبه های علمی و عمومی آنها در کارگروه ها انجام شده و مابقی در دست اقدام است که با تلاش های صورت گرفته در هیات اجرایی جذب تاکنون وضعیت تعدادی از این پرونده ها مشخص شده و پیش بینی می شود تا پایان شهریورماه سال جاری وضعیت سایر پرونده ها نیز مشخص شود.