گسترش مرزهای علوم اسلامی از رسالت های دانشگاه امام صادق(ع) است

انسیه زاهدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار معارف کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا افزود: گسترش مرزهای علوم اسلامی، تحقیقات میان رشته ای بین علوم اسلامی و علوم انسانی- اجتماعی و ارایه دستاوردهای آن به منظور رشد فزاینده علمی باتوجه به مقتضیات و نیازهای جامعه از رسالت های پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع) است.
وی تحقق این عملکرد را از راه هایی مانند تقویت فضای برخوردار از نشاط، انگیزه، خلاقیت و آزاد اندیشی علمی، دانش پژوهی، ایجاد بنیه لازم برای کسب مدارج علمی بالاتر و تسهیل دستیابی به منابع علمی و اطلاعات استفاده از فناوری های جدید برای بالا بردن سرعت، دقت و کارآمدی آموزش و پژوهش و تسهیل ارتباطات علمی دانست.
زاهدی گفت: دانشگاه امام صادق (ع) به عنوان یک دانشگاه اسلامی غیردولتی در مجموعه آموزش عالی کشور برای آموزش و توسعه دانش بشری مبتنی بر پیروی از ولایت فقیه و ایجاد فضای مناسب به منظور بروز استعدادها و توانمندی های زنان در مدیریت دانشگاهی فعالیت می کند که تاکنون 21 دوره دانش آموخته این دانشگاه وارد جامعه علمی کشور شده اند.
وی در ادامه از آغاز ثبت نام این دانشگاه برای سال تحصیلی 96 -1395 در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت آموزشی، معارف اسلامی و حقوق با گرایش خانواده خبر داد.
این مقام مسوول مهلت ثبت نام را تا چهارشنبه 30 تیر از طریق ثبت نام در پایگاه اینترنتی پردیس خواهران به نشانی www.isuw.ac.ir اعلام کرد.
وی افزود:‌ با توجه به اینکه داوطلبان رشته های دانشگاه امام صادق(ع) از بین پذیرفته شدگان در آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش و آموزش کشور انتخاب می شوند، لازم است داوطلبان علاوه بر شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته در آزمون معارف اسلامی دانشگاه امام صادق(ع) نیز ثبت نام کنند.
زاهدی، از داوطلبان خواست تا شماره پرونده خود را در سامانه ثبت نام دانشگاه به نشانی www.isuw.ac.ir وارد کنند و افزود: آزمون معارف اسلامی روز یکشنبه سوم مرداد 1395 برگزار می شود و از پذیرفته شدگان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ششم تا هفتم مرداد آزمون شفاهی به عمل می آید.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *