به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه، اداره کل آموزش، اطلاعیه ای در خصوص جدول زمان بندی بررسی صلاحیتهای عمومی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد سال ۹۵ دانشگاه شاهد به شرح زیر صادر کرده است.

زمانبندی مصاحبه :

 

نکات قابل‌توجه داوطلبان :

۱-    مدارک موردنیاز: اصل شناسنامه و کارت ملی – یک برگ تصویر صفحه اول شناسنامه – یک قطعه عکس ۴/۳ (لطفاً خودکار آبی نیز همراه داشته باشید).

۲-    به استحضار کلیه معرفی‌شدگان محترم می‌رساند، ورود به دانشگاه شاهد برای تمامی خواهران محترم(اعم از داوطلبان و همراهان آنان) با توجه به ضوابط اختصاصی دانشگاه، صرفاً باحجاب برتر(چادر) امکان‌پذیر می‌باشد.

۳-    اسامی اعلام‌شده در این مرحله صرفاً جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی و علمی داوطلب بوده و هیچ‌گونه حقی را برای داوطلب ازنظر قبولی ایجاد نمی‌کند. اسامی قبول‌شدگان پس از بررسی صلاحیت‌های عمومی و احراز شرایط عملی، آموزشی و پژوهشی لازم به نحو مقتضی به اطلاع آنان خواهد رسید. بدیهی است که قبول نهایی داوطلبان پس از اعلام گزینش وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری خواهد بود.

۴-    عدم حضور در این مرحله از بررسی، به‌منزله انصراف از حضور در دانشگاه شاهد تلقی می‌گردد و متعاقباً هیچ اقدامی در این رابطه امکان‌پذیر نخواهد بود.

۵-    تمامی معرفی‌شدگان محترم لازم است رأس ساعت تعیین‌شده حضور یابند. ضمناً با توجه به این‌که زمان بررسی پرونده هر یک از مراجعین متفاوت بوده و از زمان حضور در دانشگاه و شروع بررسی‌ها بعضاً تا ۴ ساعت ادامه می‌یابد، خواهشمند است برنامه‌ریزی لازم را در این خصوص به انجام رسانید.

۶-  به‌منظور تکمیل نمودن فرم اطلاعات مورد درخواست دانشگاه، لازم است نام، نشانی دقیق و تلفن تماس سه نفر از معرفین خود(از محل کار، تحصیل و سکونت هرکدام یک نفر) که حتی‌الامکان خویشاوند نباشند و همچنین نشانی دقیق محل سکونت حداقل پنج سال اخیر خود را به همراه داشته باشید.

۷-    در صورت نیاز جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۱۲۱۵۲۲۶ تماس حاصل فرمایید.

آدرس: ابتدای آزاد راه خلیج فارس، روبروی حرم مطهر امام خمینی (ره)، دانشگاه شاهد، مجتمع آموزشی ایثار

همچنین وسیله ایاب و ذهاب از متروی حرم مطهر امام خمینی(ره) به دانشگاه فراهم می باشد.