به گزارش «روابط عمومی» دانشگاه، دفتر تحصیلات تکمیلی، اطلاعیه ای در خصوص زمان مصاحبه بررسی صلاحیتهای عمومی داوطلبان پذیرش دوره دکتری تخصصی سال ۹۵-۹۶ به شرح زیر صادر کرده است.

به اطلاع داوطلبان محترم پذیرش دوره دکتری تخصص (Ph.D) سال ۹۵-۹۶ دانشگاه شاهد که در مراحل آزمونهای تخصصی دانشگاه شاهد شرکت داشته اند و با توجه به کسب امتیاز حاصل از آزمونهای تخصصی در لیست  چند برابر ظرفیت قرار گرفته اند می­رساند، مصاحبه بررسی صلاحیتهای عمومی داوطلبان محترم در روز پنچشنبه مورخ ۹۵/۴/۲۴ در محل این دانشگاه انجام می پذیرد.

       نکات قابل توجه:

–        آدرس دانشگاه : تهران ـ ابتدای آزاد راه خلیج فارس ، روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، دانشگاه شاهد، مجتمع آموزشی ایثار

        به داوطلبانی که در لیست چند برابر ظرفیت این دانشگاه قرار دارند جهت حضور در مصاحبه ی بررسی صلاحیت های عمومی در بازه زمانی ۹۵/۴/۱۹ لغایت ۹۵/۴/۲۰ از طریق پیامک یا تلفن اطلاع رسانی می­شود.

– شروع مصاحبه برادران از ساعت۷:۳۰ و خواهران از ساعت ۱۰:۳۰ می باشد.

–         ورود به دانشگاه شاهد برای تمامی خواهران محترم (اعم از داوطلبان و همراهان آنان) با توجه به ضوابط اختصاصی دانشگاه، صرفاً با حجاب برتر (چادر) امکان پذیر می باشد.

–         وسیله ایاب و ذهاب از متروی حرم مطهر امام خمینی (ره) به دانشگاه شاهد فراهم می باشد.

–         عدم حضور در این مرحله از بررسی، به منزله انصراف داوطلب تلقی می گردد و متعاقباً هیچ اقدامی در این رابطه امکان پذیر نخواهد بود.

–         تمامی معرفی شدگان محترم لازم است رأس ساعت تعیین شده در محل مصاحبه حضور یابند. ضمناً با توجه به این که زمان بررسی پرونده هر یک از مراجعین متفاوت بوده و از زمان حضور در دانشگاه و شروع بررسی ها ممکن است تا چند ساعت ادامه یابد، خواهشمند است برنامه ریزی لازم در این خصوص معمول گردد.

–         جهت اطلاع از شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشگاه شاهد به سایت دانشگاه، بخش مراجعین عمومی مراجعه فرمایید.

–  اسامی اعلام شده در این مرحله صرفاً جهت بررسی صلاحتهای عمومی داوطلب بوده و اسامی قبول شدگان پس از بررسی صلاحیت های عمومی و احراز شرایط علمی، آموزشی و پژوهشی لازم به نحو مقتضی به اطلاع داوطلبان محترم خواهد رسید. بدیهی است قبولی نهایی داوطلبان بعد از پذیرش دانشگاه شاهد، منوط به تایید هسته گزینش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

مدارک مورد نیاز:

–         اصل شناسنامه، کارت ملی و کپی از آنها

–         خود کار آبی

–         یک قطعه عکس ۳ در ۴  جدید تمام رخ

 

در صورت نیاز با شماره تلفن های ۰۲۱۵۱۲۱۵۲۴۱ و ۰۲۱۵۱۲۱۵۲۴۵ تماس حاصل فرمایید