تمدید کسر خدمت سربازی با انجام فعالیت‌های تحقیقاتی تا سال ۹۹

تمدید کسر خدمت سربازی با انجام فعالیت‌های تحقیقاتی تا سال ۹۹

جانشین بنیاد نخبگان ستاد کل نیروهای مسلح از تمدید مصوبه اعطای کسر خدمت سربازی تا پایان سال ۱۳۹۹ برای مشمولانی که فعالیت تحقیقاتی برای نیروهای مسلح انجام دهند، خبر داد.

سر خدمت سربازی با انجام فعالیت های تحقیقاتی تا سال ۹۹ تمدید شدبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار سیدعلیرضا قاسمی افزود: مصوبه اعطای کسر خدمت سربازی به کسانی که فعالیت تحقیقاتی برای نیروهای مسلح انجام دهند، تمدید شده و تا پایان سال ۱۳۹۹ برقرار است.

وی ادامه داد: در این طرح که مختص دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر است، افراد می‌توانند با مراجعه به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح یا سازمان های تحقیقاتی نیروهای مسلح، طرح تحقیقاتی متناسب با رشته و گرایش تحصیلی خود را دریافت کرده و با ارائه آن از ۲ تا ۱۹ ماه کسر خدمت برخوردار شوند.

سردار قاسمی افزود: داوطلبان می توانند با توجه به ماموریت و وظایف سازمان های تحقیقاتی، به این مراکز مراجعه مستقیم داشته و طرح تحقیقاتی دریافت کنند. همچنین در طرح لحاظ شده که سازمان های تحقیقاتی نیز می توانند به دانشگاه ها مراجعه و نسبت به جذب دانشجو متناسب با طرح های تحقیقاتی، حوزه ماموریتی و امور دفاعی اقدام کنند.

جانشین بنیاد نخبگان نیروهای مسلح گفت: علاوه بر این در صورتیکه داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری موضوع پایان نامه خود را موضوعات تحقیقاتی نیروهای مسلح قرار دهند، از کسر خدمت مناسب برخوردار خواهند شد.

وی یادآور شد: فرآیند بررسی و اعطای کسر خدمت به نحوی است که فعالیت های تحقیقاتی انجام شده در سازمان های تحقیقاتی نیروهای مسلح ارزیابی و میزان کسر خدمت به این بنیاد پیشنهاد و پس از بررسی در کمیسیون مربوطه میزان کسر خدمت تعیین و اعلام می شود.
سردار قاسمی گفت: دانشجویان کارشناسی ارشد و بالاتر می توانند در حین تحصیل و پس از فارغ التحصیلی تا زمان اعزام به خدمت سربازی مبادرت به اجرای طرح تحقیقاتی کرده و کسر خدمت مناسب دریافت کنند.

جانشین بنیاد نخبگان نیروهای مسلح افزود: سربازان وظیفه با تحصیلات یاد شده نیز در صورت تمایل و توان می توانند در حین خدمت سربازی، فعالیت های تحقیقاتی از سازمان های نیروهای مسلح اخذ و کسر خدمت دریافت کنند، از این رو به این دسته از دواطلبان توصیه می شود از سازمان هایی که در آن خدمت می کنند طرح تحقیقاتی دریافت کنند.

گفتنی است بنیاد نخبگان نیروهای مسلح از ساعت ۷ تا ۱۳ روزهای شنبه تا چهارشنبه پاسخگوی مراجعان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *