امروز، آخرین مهلت ثبت نام اعزام دانشگاهیان به عتبات

حجت الاسلام محمدرضا فقیهی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا افزود: دانشگاهیان متقاضی برای سفر به عتبات تا پایان امروز فرصت دارند ثبت نام خود را نهایی کنند و دیگر این مدت زمان تمدید نخواهد شد.
وی گفت: زائران پذیرفته شده در صورت نیاز به دریافت وام می توانند پس از نهایی کردن ثبت نام برای دریافت وام اقدام کنند.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: زمان تحویل مدارک به رابطین و واریز هزینه سفر، حدود یک ماه قبل از اعزام با پیامک و یا در سامانه برای هر کاروان به طور مجزا اعلام خواهد شد.
فقیهی یادآور شد: با افزایش ظرفیت اعزام دانشگاهیان حدود 17 هزار نفر در پانزدهمین دوره به عتبات اعزام می شوند که طی 31 مرداد ماه نخستین کاروان از استان مازنداران به این سفر معنوی خواهد رفت.
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: اغلب کلاس های آموزشی برای سفر به عتبات برای دانشگاهیان در استان ها برگزار و بسته های فرهنگی نیز به افراد ارسال شده است.
وی یادآور شد: افراد پذیرفته شده در قرعه کشی افزایش ظرفیت که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، برای تهیه گذرنامه باید حداکثر تا 23 تیر ماه فرم تعهدنامه محضری که در دفترچه راهنما موجود است را برای اخذ مجوز خروج از کشور تکمیل و به مسئول عتبات استان خود تحویل دهند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *