رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه از ایجاد ۶ رشته جدید دکتری در این واحد دانشگاهی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری  کنکوری ارشد دکترا به نقل از فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر رستمی امروز اظهار داشت: شاید به جرأت بتوان ادعا کرد واحد فیروزکوه در میان دانشگاه‌های استان تهران توسعه قابل‌توجهی در مقاطع تحصیلات تکمیلی داشته است و امروز این واحد دانشگاهی از واحدهای مطرح در استان تهران است.

وی گفت: پذیرش و جذب چشمگیر و بی‌سابقه دانشجو در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد طی دو سال گذشته گواه این مدعاست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه افزود: در سال جاری نیز با همت، پیگیری و تلاش مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، موفق به اخذ تأییدیه و تصویب ۶ رشته جدید در مقطع دکتری از شورای انقلاب فرهنگی شده‌ایم.

رستمی بیان کرد: با احتساب سه رشته که در مقطع دکتری داشتیم، هم‌اکنون ۹ رشته در این مقطع دارای مجوز فعالیت در واحد فیروزکوه هستند که درخور توجه است.

وی گفت: رشته‌های جدید دکتری شامل علوم اقتصادی با گرایش اقتصاد اسلامی، مدیریت دولتی با گرایش مدیریت منابع انسانی، گرایش مالی و گرایش مدیریت تولید و عملیات، حسابداری و ریاضی با گرایش آنالیز است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: همچنین در مقطع کارشناسی ارشد ۴۹ رشته، کارشناسی ۲۱ رشته و کاردانی ۲۲ رشته و در گروه‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه در این واحد دانشگاهی فعال است.

رستمی بیان کرد: این واحد هم‌اکنون در اکثر گرایش‌های مدیریت، اقتصاد، حسابداری و فنی و مهندسی و علوم پایه از کاردانی تا دکتری دانشجو می‌پذیرد.