632 هزار داوطلب کارت شرکت در آزمون 95 را دریافت کردند

حسین توکلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا افزود: کارت شرکت در آزمون سراسری داوطلبان گروه های آزمایشی پنج گانه سال 95 به همراه برگه راهنمایی از ساعت 12 روز یکشنبه 20 تیر ماه بر روی سایت سنجش قرار گرفت.
وی ادامه داد: بر اساس زمان اعلام شده، داوطلبان می توانند تا 23 تیر ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مشاهده کارت ورود به جلسه آزمون خود از آن پرینت تهیه کرده و در صورتیکه در بیش از یک گروه آزمایشی شرکت کردند نسبت به دریافت پرینت کارت گروه های آزمایشی دیگر اقدام کنند.
توکلی افزود: از میان 860 هزار و 109 داوطلب ثبت نام کننده، تا ساعت هشت صبح امروز(سه شنبه) ،تعداد 632 هزار دواطلب نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کردند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: آزمون سراسری 95، 24 و 25 تیر ماه در 369 شهرستان و بخش مختلف و 467 حوزه امتحانی برگزار می شود.
به گفته توکلی، داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و انسانی نوبت صبح و داوطلبان هنر نوبت بعد از ظهر پنجشنبه 24 تیر ماه و علوم تجربی نوبت صبح و زبان های خارجی در نوبت بعد از ظهر جمعه 25 تیر ماه در آزمون شرکت می کنند.
وی افزود: برای حضور در جلسه آزمون، هر داوطلب علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی و شناسنامه عکس دار، چند مداد نرم، تراش، پاک کن، سنجاق و یا سوزن نیز به همراه داشته باشد.
توکلی تاکید کرد: داوطلبان از آوردن وسایل اضافی مانند کیف، ساکت، کتاب، جزوه، ماشین حساب و دستگاه ارتباطی از جمله ساعت هوشمند، موبایل، قلم نوری، دستبند هوشمند و وسایل شخصی خودداری کنند.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *