جزئیات آزمون عملی رشته بازیگری در کنکور ارشد 95

به گزارش روز چهارشنبه  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، با توجه به اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های بورسیه، دارای شرایط خاص و برنامه زمانی برگزاری آزمون تشریحی و یا پروژه عملی کدرشته های ذیربط، آن دسته داوطلبانی که در رشته بازیگری از کدرشته امتحانی 1357 مجاز به انتخاب رشته شده اند باید در آزمون عملی شرکت کنند.
عدم مراجعه برای شرکت در مرحله آزمون عملی به منزله انصراف داوطلب از گزینش نهایی در کدرشته محل یا رشته محل های انتخابی مربوط تلقی می شود و فرصت دیگری برای انجام این مرحله وجود نخواهد داشت.
مصاحبه و آزمون پروژه عملی بازیگری از کد رشته امتحانی 1357 در روزهای 28، 29 و 30 تیر برای خانم ها و روزهای 31 تیر و 1، 2 و 3 مرداد برای آقایان بر اساس جدول اعلام شده در نشانی تهران، میدان هفت تیر، خیابان شهید مفتح جنوبی، ضلع جنوبی ورزشگاه شهید شیرودی، خیابان شهید ورزنده، جنب تالار هنر، پلاک 13، ساختمان شماره 2 دانشکده سینما و تاتر دانشگاه هنر برگزار می شود.
داوطلبان لازم است برای تعیین نوبت مصاحبه قبل از ساعت 8 صبح با همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه و نیز پرینت کارنامه نتایج اولیه آزمون ارشد 95 در محل آزمون حضور داشته باشند.

** زمانبندی مراجعه برای آزمون عملی بازیگری به تفکیک خواهران و برادران
زمان مراجعه خواهران: دوشنبه 28 تیر از حرف «الف» تا حرف «د»، سه شنبه 29 تیر از حرف «ذ» تا حرف «ق»، چهارشنبه 30 تیر از حرف «ک» تا حرف «ی»
زمان مراجعه برادران: پنج شنبه 31 تیر از حرف «الف» تا حرف «ح»، جمعه اول مرداد از حرف «خ» تا حرف «س»، شنبه دوم مرداد از حرف «ش» تا حرف «گ» و یکشنبه سوم مرداد از حرف «ل» تا حرف «ی»
داوطلبان لازم است برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون عملی رشته مذکور از روز شنبه 26 تیر 95 به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.
هزینه برگزاری آزمون عملی مبلغ 230 هزار ریال (23 هزار تومان) است.
داوطلبان لازم است قبل از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مربوط، به به صورت اینترنتی هزینه آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش پرداخت کرده و سپس با دریافت کد پرداخت مبلغ اینترنتی و درج این کد به همراه اطلاعات کارت اعتباری و یا شماره پرونده و کدرهگیری در قسمت مربوط به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون نسبت به پرینت کارت خود اقدام کنند.
برای شرکت در جلسه آزمون منحصراً همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه، همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

** آمادگی مورد نیاز برای داوطلبان:
الف) به همراه داشتن اسناد و مدارک مربوط به سوابق بازیگری و دیگر فعالیت های تئاتری.
ب) آمادگی اجرای یک قطعه نمایش به صورت فی البداهه به انتخاب اساتید برگزار کننده آزمون (در حین انجام آزمون).
ج) آقایان لازم است که آمادگی لازم برای اجرای نقش «اتللو» از صفحه 151 نمایشنامه اتللو ترجمه م. ا. به آذین نشر دات. چاپ دوم سال 1385 را داشته باشند.
د) خانم ها لازم است نقش «بیوه نویسنده معروف» از نمایشنامه «پرده برداری» نوشته: رسو – دی – سان – سکوندو که در صفحات 127 و 128 کتاب «تئوری استانیسلاوسکی در پرورش هنرپیشه» ترجمه: پرویز تائیدی، چاپ شده را اجرا کنند.
متن نمایشی مربوط به آزمون عملی کارشناسی ارشد رشته بازیگری نقش خانم ها : «بیوه ی نویسنده ی معروف» از نمایشنامه ی «پرده برداری» . نوشته : رسو ـ دی ـ سان ـ سکوندو در صفحات 127 و 128 کتاب «تئوری استانیسلاوسکی در پرورش هنرپیشه» ترجمه پرویز تأئیدی
متن نمایشی مربوط به آزمون عملی کارشناسی ارشد رشته بازیگری نقش آقایان : «اتللو» از صفحه ی 151 نمایشنامه «اتللو» ترجمه م. آ. به آذین / نشر دات. چاپ دوم/ سال 1385
متن های مورد نظر در سایت سازمان سنجش اعلام شده است.

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *