معاونت آموزشی دانشگاه ادیان و مذاهب، طی تماس تلفنی و ارسال پیامک به ۷ نفر نخست هر رشته (مطابق ظرفیت اختصاص یافته به این دانشگاه)، از این پذیرفته‌شدگان، دعوت نموده است در بازه زمانی ۲ لغایت ۷ مردادماه سال جاری با مراجعه حضوری به این دانشگاه اقدام به ثبت‌نام و تکمیل فرم تعهدنامه ارسالی از سازمان سنجش آموزش کشور نمایند.

به گزارش مرکزاطلاع‌رسانی و روابط عمومی دانشگاه، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی طی اطلاعیه‌ای زمان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مرحله دوم(مصاحبه ) آزمون  دکتری تخصصی ۱۳۹۵را اعلام کرد:

براساس آیین‌نامه ورودی دکتری (Ph.D) ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره ۱۹۱۷۷/۱۱ و شیوه‌نامه اجرایی مصوبه شورای برنامه ریزی و نظارت بر پذیرش دانشجو مقطع دکتری ارسالی از سازمان سنجش آموزش کشور به شماره ۵۹۵۵۷/س و همچنین نامه‌های ارسالی از وزرات علوم، تحقیقات و فناوری؛ آزمون دکتری تخصصی سال ۱۳۹۵ در دو مرحله برگزار گردید و ارزیابی مرحله دوم(مصاحبه) توسط دانشگاه‌ها صورت پذیرفت.

دانشگاه ادیان و مذاهب طی اطلاعیه رسمی درج شده در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و همچنین اطلاع‌رسانی از طریق سایت رسمی دانشگاه، اقدام به ثبت‌نام از داوطلبان مصاحبه در این دانشگاه در یازده رشته نمود.

پس از ثبت‌نام صورت گرفته و اعلام زمان‌بندی مصاحبه داوطلبان، در تاریخ‌های ۸، ۹ و ۱۰ خرداد سال ۱۳۹۵ مصاحبه‌ از داوطلبان صورت پذیرفت و با تمدید این فرصت در تاریخ ۵ تیرماه ارزیابی دانشگاه ادیان و مذاهب به اتمام رسید.

براساس شیوه‌نامه ابلاغی سازمان سنجش آموزش کشور، معاونت آموزشی دانشگاه ادیان و مذاهب، طی تماس تلفنی و ارسال پیامک به ۷ نفر نخست هر رشته (مطابق ظرفیت اختصاص یافته به این دانشگاه)، از این پذیرفته‌شدگان، دعوت نموده است در بازه زمانی ۲ لغایت ۷ مردادماه سال جاری با مراجعه حضوری به این دانشگاه اقدام به ثبت‌نام و تکمیل فرم تعهدنامه ارسالی از سازمان سنجش آموزش کشور نمایند.

طبیعتاً آن‌دسته از داوطلبانی که تاکنون تماس و یا پیامکی از دانشگاه دریافت نکرده‌اند جزو افراد ذخیره و یا عدم قبولی در دانشگاه ادیان و مذاهب می‌باشند.

گفتنی است پس از اخذ تعهد از پذیرفته‌شدگان، دانشگاه ادیان و مذاهب نتایج و اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی را در پایان مردادماه به سازمان سنجش اعلام می‌نماید و نتایج نهایی و رسمی از سوی سازمان مذکور اعلام خواهد گردید.