به گزارش مرکزاطلاع‌رسانی و روابط عمومی، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب به منظور برگزاری آزمون مرحله دوم (مصاحبه) از آن دسته از داوطلبان معرفی شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور که در مرحله اول آزمون (آزمون کتبی) قبول شده‌اند اطلاعیه ذیل را صادر نموده است:

داوطلبان محترم آزمون کارشناسی‌ارشد سراسری (معرفی شده از آزمون سراسری سازمان سنجش کشور) برای شرکت در مرحله دوم آزمون (مصاحبه) ملزم به ثبت نام در سامانه جذب دانشجوی دانشگاه ادیان و مذاهب می‌باشند. به داوطلبان توصیه می‌گردد پیش از انجام ثبت نام به نکات ذیل توجه نمایند:

۱٫ انجام مصاحبه از داطلبان در دوره زمانی ۱۰ لغایت ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۵ خواهد بود که زمانبندی هر داوطلب پس از ثبت‌نام نهایی و در مورخ ۰۵/۰۵/۱۳۹۵ از طریق سایت رسمی دانشگاه ادیان و مذاهب اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین کلیه داوطلبان ملزم می‌باشند که پس از انجام مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری در تاریخ فوق ضمن مراجعه به سایت دانشگاه ادیان و مذاهب به آدرس www.urd.ac.ir مراجعه نموده و از زمان دقیق مصاحبه خویش اطلاع حاصل نمایند.

۲٫ مصاحبه در این سطح، علمی خواهد بود و میزان آشنایی داوطلبان با رشته مورد نظرشان سنجیده خواهد شد.

۳٫ برای شرکت در مصاحبه داوطلبان ملزم به تکمیل نمودن مراحل ثبت نام در سامانه جذب دانشجوی دانشگاه ادیان و مذاهب می‌باشند که یکی از گام‌های ثبت نام خرید کارت اعتباری به مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد. داوطلبان محترم توجه داشته باشند مراحل ثبت‌نام را تا پایان مرحله دریافت کد رهگیری ادامه دهند.

لینک سامانه پذیرش دانشجو

مدارک مورد نیاز برای مصاحبه:

داوطلبان باید کلیه مدارک ذیل را در زمان مصاحبه همراه داشته باشند. همراه داشتن همه مدارک ذیل در تشخیص توانایی‌های شما کمک خواهد نمود ولکن همراه داشتن موارد ستاره‌دار الزامی است و پرونده مصاحبه برای کسانی که این مدارک را همراه نداشته‌ باشند تشکیل نخواهد شد.

  • اصل و تصویر کارت ملی. **
  • اصل و تصویر صفحه اول شناسنامه.
  • یک قطعه عکس ۴ / ۳   **
  • تصویر کارنامه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۵٫ **
  • اصل و تصویر مدرک کارشناسی و یا سطح دو حوزه علمیه. **
  • ریزنمرات مورد تایید دانشگاه (کارشناسی).

تبصره: آن‌دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۳۱/۰۶/۱۳۹۵ در مقطع کارشناسی‌ و یا سطح دو حوزه فارغ التحصیل خواهند شد، می‌بایست اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه یا حوزه علمیه محل تحصیل (فرم مخصوص میانگین تعداد واحدهای گذرانده دانشجویان سال آخر، پیوست دفترچه شماره دو صفحه ۲۷۱ پیوست) را همراه داشته و ارائه نمایند.

  • اصل و تصویر نامه پذیرش مقالات تالیف شده توسط داوطلب و یا اصل و تصویر صفحه جلد مجله و صفحه نخست مقاله به همراه چکیده مقاله.
  • کتاب‌ها و دستاوردهای علمی اعم از تالیف، ترجمه و … به همراه تصویر صفحه شناسنامه اثر.
  • سوابق تدریس در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه علمیه.

تبصره: سوابق تدریس باید همراه با ذکر عنوان درس تدریس شده و سطح، مقطع و پایه عنوان درسی باشد.

  • مدرک مهارت در زبان خارجی.
  • سایر مستندات مُثبت مراتب علمی، پژوهشی و علمی ـ اجرایی.
  • فرم شماره یک (۱) تکمیل شده. **

تبصره: آن دسته از داوطلبان که در چند رشته انتخابی متفاوت در دانشگاه ادیان و مذاهب ثبت‌نام نموده‌اند، کپی مدارک مورد نیاز را باید به تعداد مصاحبه‌ها جداگانه تهیه نمایند.

فرم شماره ۱ (دانلود)

مصاحبه در کلیه رشته‌ها در دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار خواهد گردید به‌غیر از رشته حکمت هنر اسلامی و فلسفه هنر، که مصاحبه در رشته‌های مذکور در موسسه هنر و اندیشه اسلامی قم برگزار خواهد شد.

تذکر مهم: حفظ حجاب اسلامی برای حضور در دانشگاه با پوشش چادر برای داوطلبان خواهران الزامی است.

نشانی:

دانشگاه ادیان و مذاهب: قم ـ شهرک پردیسان ـ روبروی مسجد امام صادق(ع) (تلفن تماس: ۳۲۸۰۲۶۱۰ ۰۲۱ داخلی ۱۰۳).

موسسه هنر و اندیشه اسلامی: قم ـ بلوار بسیج (سی‌متری هنرستان) ـ نبش کوچه ۲۰ (تلفن تماس: ۳۷۸۴۰۱۲۷ ۰۲۱).

لینک