اخباری:دیوان اداری رای به ابقایم داده است/منتظر هماهنگی وزارت علوم هستم

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پنجم تیرماه امسال در حکمی محمدحسین امید معاون اداری مالی و مدیریت منابع این وزارت را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب کرد.
همچنین محمد فرهادی در نامه جداگانه ای از خدمات محمد اخباری رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی در طول تصدی این سمت تشکر کرد.
محمد اخباری همان روز در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار کرد: نظر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری این بود که بایستی تغییراتی در بدنه ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام شود.
وی گفت: بنده یا هر مسئول دیگری در حوزه کاریش وظایفی دارد که در چارچوب های تعیین شده سیاست هایش را دنبال می کند؛ حال ممکن است در این بین برخی عملکردها به مذاق افراد خوش نیاید.
بر اساس این گزارش محمد اخباری امروز (شنبه) نیز در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا از رای دیوان عدالت اداری از شکایت خویش خبر داد.
اخباری اظهار داشت: واقعا برکناری بنده در شرایطی که طی مدت خدمت در دانشگاه جامع علمی کاربردی کم نظیر بوده؛ جای تعجب داشت.
وی گفت: در رای دیوان عدالت اداری آمده است که باید حکم سرپرست جدید دانشگاه متوقف شود و بنده به پست و سمت قبلی خود برگردم.
وی مدعی شد که طی سال های حضورش در دانشگاه جامع علمی کاربردی با بسیاری از فسادها مبارزه کرده و همین امر سبب سوء تفاهم هایی شده بود.
اخباری خاطرنشان کرد: هم اکنون منتظر هماهنگی مسوولان وزارت علوم هستم تا بر اساس رای دیوان عدالت اداری به دانشگاه بازگردم

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *