دانشگاه خلیج فارس فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری این دانشگاه را تا ۶ مرداد سال جاری تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری  کنکوری ارشد دکترا به نقل از مهر، دانشگاه خلیج فارس به منظور ایجاد زمینه جذب برگزیدگان علمی و مستعد مقطع دکتری دانشگاه های کشور و در راستای اجرای «آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری» برگزیدگان علمی واجد شرایط اختصاصی و عمومی در دوره های دکتری رشته های زبان و ادبیات عرب، ریاضی، شیمی آلی و معدنی، آمار، مهندسی شیمی و مهندسی مکانیک در سال ۹۶- ۹۵ پذیرش می کند.

علاقمندان به شرکت در این دوره تا چهارشنبه ۶ مرداد ماه فرصت دارند تا از طریق پست پیشتاز مدارک خود را ارسال کنند. داوطلبان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دانشگاه خلیج فارس به نشانی https://www.pgu.ac.ir مراجعه کنند.

متن کامل اطلاعیه دانشگاه خلیج فارس به شرح زیر میباشد

دانشگاه خلیج فارس به منظور فراهم نمودن زمینه جذب برگزیدگان علمی و مستعد مقطع دکتری دانشگاه های کشور و در راستای اجرای “آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری به شماره ۶۷۲۷۲/۲۱ مورخ ۹۳/۴/۱۸، نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط اختصاصی و عمومی در دوره های دکتری رشته های زبان و ادبیات عرب، ریاضی، شیمی آلی و معدنی، آمار، مهندسی شیمی و مهندسی مکانیک در سال ۹۶- ۹۵ اقدام می نماید. لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز تا چهارشنبه ۶ مردادماه می باشد.

آئین نامه پذیرش بدون آزمون

مدارک لازم جهت ثبت نام در فراخوان

فرم ثبت نام