اولین رخداد ملی چالش های روابط عمومی ایران فراخوان داد

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، همزمان با سالروز تاسیس روابط عمومی در ایران، اولین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی، 15 شهریور ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می شود.
در این فراخوان از استادان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان دعوت شده تا با ارایه مقالات علمی و دستاوردهای پژوهشی خود در زمینه های جایگاه، نقش، ظرفیت، دستاوردها، آسیب ها و چالش های روابط عمومی ایران، با این رخداد همکاری کنند.
بررسی و شناخت آسیب ها و چالش های روابط عمومی در ایران معاصر، ارزیابی فعالیت های پژوهشی و آموزشی روابط عمومی در ایران، مدیریت در روابط عمومی؛ جایگاه و کارکردهای آن از دیدگاه مدیران ارشد و مردم (نگرش و عملکرد)، ارزیابی و شناخت جایگاه و نقش روابط عمومی در مجامع و محیط های بین المللی، ارزیابی جایگاه، نقش و عملکرد روابط عمومی ها در شبکه های اجتماعی؛ چشم انداز آینده از جمله محورهای اصلی این سمینار است.
آخرین مهلت ارسال مقالات به «اولین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران»، 30 مرداد 95 و زمان برگزاری رخداد هم 15 شهریور 95 است.
همچنین در این سمینار نشان عالی روابط عمومی به استادان روابط عمومی، پیشکسوتان روابط عمومی و مدیران روابط عمومی اعطا می شود.
علاوه بر این، به مناسبت برگزاری رخداد یادشده، ویژه نامه ای با شمارگان سه هزار نسخه منتشر شود.

** ششمین دوره مسابقه قرآنی «ترنم وحی»
ششمین دوره مسابقه قرآنی «ترنم وحی» با مفاهیم سوره های واقعه و الرحمن و حفظ سوره واقعه همراه با رونمایی از کتاب «تفسیر سوره های واقعه و الرحمن» در فرهنگسرای آفتاب برگزار می شود.
مسابقه قرآنی «ترنم وحی» در راستای تحقق تاکید مقام معظم رهبری درباره آشنایی، درک بیشتر معانی، مفاهیم آیات قرآنی، بکارگیری در ابعاد فردی و اجتماعی و به منظور تعمیق باورهای دینی و گسترش اخلاق شهروندی و با محوریت سوره های مبارکه «واقعه» و
«الرحمن» اجرا می شود که حاوی مطالب غنی درباره قیامت و شرایط و حوادث آن، تقسیم مردم به دوزخی و بهشتی، ذکر نعمت های بی شمار الهی و تکذیب کنندگان آن است.

** مرکز نشر دانشگاهی با هدف ارائه آموزش کاربردی شامل مهارت های ضروری و پایه برای درست نویسی و ویرایش، به طراحی دوره جدید 20 هفته ای آموزش ویرایش صوری و زبانی اقدام کرده است.
مرکز نشر دانشگاه در این دوره که از ابتدای مرداد ماه آغاز می شود تعداد معدودی دانشجو می پذیرد.
دوره آموزش ویرایش مرکز نشر دانشگاه روز های زوج در دو نوبت صبح از ساعت 9 تا 13 و بعدازظهر از ساعت 15 تا 19 است. دانشجویان طی 20 هفته و 178 ساعت 10 واحد با موضوعات ویرایش زبانی، صوری، زبان فارسی، مراحل تولید کتاب و مجله، آشنایی با منابع، آشنایی با ویرایش متن، آیین نگارش و کارگاه ویرایش را در این دوره آموزشی فرامی گیرند.
مراجعه حضوری به واحد آموزش مرکز نشر دانشگاهی و ارائه تکمیل فرم ثبت نام و ارائه فیش بانکی، دو قطعه عکس، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی ضروری است.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *