توسعه همکاری دانشگاه های تهران و سالامانکای اسپانیا

به گزارش روز دوشنبه  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، در دیدارهایی میان گونزالس مارتین رئیس دانشکده زبان شناسی دانشگاه سالامانکای اسپانیا وبهرام قهرمانی معاون بین الملل دانشگاه تهران راه های توسعه همکاری های علمی بین دو دانشگاه بررسی شد.
در این دیدار مقرر شد گام های عملی برای این همکاری با تبادل دانشجویان زبان و ادبیات اسپانیولی و زبان و ادبیات فارسی و نیز برگزاری کنفرانس مشترک آغاز شود.
همچنین تفاهم نامه هایی برای گسترش روابط دانشگاهی و همکاری های آموزشی و علمی و اجرای برنامه های مشترک پژوهشی و آموزشی به امضای طرفین رسید.
دانشگاه سالامانکا در سال 2018 میلادی هشتصدمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد که به همین مناسبت از رئیس دانشگاه تهران برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

** معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه علمی کاربردی منصوب شد
در حکمی از سوی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی، سید علی بدری به عنوان معاون اداری، مالی و مدیریت منابع این دانشگاه منصوب شد.
در حکم انتصاب معاون اداری، مالی و مدیریت منابع آمده است: به موجب این حکم به عنوان «معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه» منصوب می شوید. انتظار می رود با توجه به جایگاه ویژه این دانشگاه در توسعه آموزش های مهارتی، برای تحقق اهداف کلان دانشگاه در راستای سیاست های ابلاغی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با بهره گیری از ظرفیت های منابع انسانی، نهایت تلاش خود را بکار بگیرد.
امید است با استعانت از خداوند متعال و با همکاری صمیمانه سایر معاونین، مدیران و همکاران دانشگاه، در اجرای منویات مقام معظم رهبری و مطالبات ریاست جمهوری برای نیل به جایگاه دانشگاه نسل سوم موفق و موید باشید.

** اعلام اسامی پذیرفته شدگان ذخیره آزمون دکتری دانشگاه شهید بهشتی
اسامی پذیرفته شدگان ذخیره آزمون دکتری (نیمه متمرکز) سال تحصیلی 96-1395 دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد.
دانشگاه شهید بهشتی اسامی پذیرفته شدگان ذخیره آزمون دکتری (نیمه متمرکز) سال تحصیلی 96-1395 این دانشگاه را اعلام کرد.
نظر به اینکه تعدادی از داوطلبان آزمون دکتری 95 در بیش از یک رشته و دانشگاه به طور مشروط پذیرفته شده اند و با سپردن تعهد در یکی از رشته های مذکور، پذیرش نهایی خواهند شد.
لذا پس از بازه زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور (2 مرداد 95 الی 11مرداد 95 )، وضعیت سایر داوطلبان دارای شرایط پذیرش، بررسی و افراد واجد شرایطی که اسامی آنها به عنوان ذخیره در پیوست اعلام شده است بر اساس ضوابط و ظرفیت، جایگزین و به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام خواهند شد.
اسامی مندرج در پیوست صرفاً جهت اطلاع داوطلبان است و هیچ حقی برای پذیرش ایجاد نمی کند.
از افرادی که اسامی آنها اعلام شده درخواست شده از مراجعه حضوری به دانشگاه و تماس تلفنی خودداری کنند و همچنین توصیه شده برای آگاهی از اطلاعات تکمیلی احتمالی بطور متناوب به سایت دانشگاه مراجعه کنند.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *