پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ در مقطع کارشناسی ارشد براساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور از طریق بررسی سوابق تحصیلی مصاحبه تخصصی، اقدام به پذیرش دانشجو خواهد نموده و در پایان به فارغ التحصیلان مدرک رسمی دانشگاه تهران اعطاء خواهد شد.
به گزارش  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایسنا، ثبت‌نام الکترونیکی که از تاریخ ۱۴ تیرماه آغاز شده و تا ۸ مردادماه ادامه دارد منحصراً به‌ صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع ‌رسانی دانشگاه تهران به نشانی http://golestan.ut.ac.ir انجام خواهد پذیرفت و داوطلبان جهت ثبت نام الکترونیکی ملزم به پرداخت مبلغ یک میلیون و دویست هزار ریال به صورت الکترونیکی از طریق کارت‌های بانکی متصل به بانک شتاب به درگاه حساب بانک معرفی در سایت ثبت نام هستند. شناسه پرداخت در هنگام پرداخت الکترونیکی ۱۱۳۰ است.

بر اساس گزارش روابط عمومی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، داوطلب باید نسبت به انتخاب رشته مرتبط و انتخاب حداکثر دو رشته (مقطع کارشناسی ارشد) دقت به عمل آورد. بدیهی است به انتخاب‌های بیش از سقف اعلام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد. چنانچه در هر مرحله از ثبت نام، مصاحبه و تحصیل، مشخص شود اطلاعات ارائه شده توسط داوطلب مغایر اطلاعات واقعی است، بلافاصله از ثبت نام یا ادامه تحصیل وی جلوگیری به عمل آمده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.