نتایج پذیرش دانشجو دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران اعلام شد

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، با توجه به اتمام مرحله ارزشیابی متقاضیان استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری بدون آزمون سال تحصیلی 95-96 نتایج اولیه ارزیابی 10 پردیس و دانشکده این دانشگاه در تارنمای http://academics.ut.ac.ir اعلام شد.
نتایج پردیس و دانشکده های دیگر متعاقبا اعلام خواهد شد.

** توافق دانشگاه امیرکبیر با سازمان ملی بهره وری
توافق نامه همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و سازمان ملی بهره وری ایران به منظور گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی به امضا رسید.
توافقنامه همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و رئیس سازمان ملی بهره وری ایران با هدف توسعه همکاری های مشترک در راستای تهیه و مبادله اطلاعات و داده های مورد نیاز در حوزه های پژوهشی، آموزشی و توسعه ای – ترویجی در زمینه بهره وری منعقد شد.
گسترش همکاری در اجرای پروژه های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز کشور با موضوع بهره وری، برگزاری دوره های آموزشی مشترک در زمینه بهره وری و همچنین اقدام مشترک در راستای بسترسازی و انجام فعالیت های مرتبط با ارتقای فرهنگ بهره وری در کشور از دیگر اهداف تعیین شده در این توافقنامه است.
دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر اساس این توافقنامه نسبت به برآورده کردن نیازهای آموزشی و پژوهشی سازمان ملی بهره وری براساس توافق طرفین، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت، در اختیار قرار دادن مکان های مناسب آموزشی برای برگزاری دوره ها، کارگاه ها و سمینارهای آموزشی، متعهد شد.
تالیف، ترجمه، چاپ و انتشار مراجع، متون و کتاب های چاپی و الکترونیکی موردنیاز سازمان ملی بهره وری، استفاده از ظرفیت های موجود در دانشگاه به منظور ترویج فرهنگ بهره وری از دیگر تعهدات دانشگاه صنعتی امیرکبیر در چارچوب این توافق همکاری است.
تعهدات سازمان ملی بهره وری نیز ضمن اعلام پشتیبانی و حمایت مالی از پروژه های تحقیقاتی و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت درچارچوب وظایف سازمان، برگزاری نشست های مشترک آموزشی – ترویجی، اشاعه توانمندی ها و دانش فنی موجود در زمینه بهره وری، مطالعه، بررسی و اعلام نتایج درخصوص پروژه های پیشنهادی از سوی دانشگاه در حوزه بهره وری را عهده دار شد.

** آیین دانش آموختگی علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می شود
آیین دانش آموختگان تمام رشته های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روز یکشنبه ۲۴ مرداد با حضور مسئولان دانشگاهی و کشوری برگزار می شود.
این مراسم برای اولین بار به صورت یکپارچه و با حضور تمامی دانشجویانی که تا پایان شهریور ۹۵ دانش آموخته می شوند، برگزار خواهد شد.
دانش آموختگان شرکت کننده در این مراسم در هر رشته و مقطع به صورت جداگانه با لباس و حمایل مختلف حضور خواهند شد.

** همکاری دانشگاه خوارزمی و سازمان پدافند غیرعامل
دانشگاه خوارزمی و سازمان پدافند غیرعامل تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
محمد سبحان اللهی رئیس دانشگاه خوارزمی در جلسه امضای این تفاهمنامه، به توانمندی های ارزنده این دانشگاه، بویژه به توانمدی های دانشکده علوم جغرافیایی در زمینه های مختلف مربوط به پدافند غیرعامل اشاره کرد و بر عزم و اراده دانشگاه برای همکاری با جامعه و کمک به حل مشکلات و مسائل ملی تاکید کرد.
براساس اعلام دانشگاه خوارزمی، سردار منصوریان معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیرعامل نیز، به نیاز مبرم سازمان پدافند به دانشگاه و پژوهش های دانشگاهی اشاره کرد و امضای این تفاهمنامه را فصل جدیدی در همکاری بین دانشگاه و سازمان دانست.

** راه اندازی دو مقطع ارشد در واحد علوم و تحقیقات
کاوه آهنگری مدیر گروه مهندسی معدن علوم و تحقیقات با بیان اینکه در حال حاضر دو گرایش استخراج و فرآوری در مقطع کارشناسی ارشد و مکانیک سنگ، استخراج و فرآوری در مقطع دکتری در این گروه فعال است، افزود: گرایش های مکانیک سنگ، ژئو مکانیک نفت و محیط زیست در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد راه اندازی می شود.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *