رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس از اخذ مجوز برای راه‌اندازی سه رشته جدید در مقطع دکتری در این دانشگاه خبر داد و گفت: این رشته‌ها شامل زمین‌شناسی، ادبیات فارسی و حسابداری می‌شود.
محمد ناظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  کنکوری ارشد دکترا به نقل از فارس در بیرجند اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد رشته‌های کاردانی پیوسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس ۱۰ عنوان رشته، کاردانی ناپیوسته ۹ عنوان رشته، کارشناسی پیوسته ۲۵ عنوان رشته و کارشناسی ناپیوسته ۱۱ عنوان رشته است، تصریح کرد: همچنین تعداد رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد که در این دانشگاه وجود دارد ۱۵ عنوان رشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس از اخذ مجوز برای تدریس سه رشته جدید برای مقطع دکتری در این دانشگاه خبر داد و یادآور شد: این رشته‌ها شامل زمین‌شناسی، ادبیات فارسی و حسابداری می‌شود.

ناظمی با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش در مقطع دکتری محدود است، گفت: با توجه به اینکه اخذ مجوز برای این سه رشته جدید در مقطع دکتری به دفترچه‌های کنکور ۹۵ نرسیده مطمئن نیستیم که پذیرش دانشجو وجود داشته باشد ولی وجود این رشته‌ها فرصتی برای دانشجویان بومی بوده تا در شهر خود تحصیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد دانشجویان این دانشگاه یک‌هزار و ۳۰۰ نفر است.