رئیس انجمن روابط عمومی ایران از تاسیس مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت روابط عمومی خبر داد و گفت: این امر در سال ۹۶ و همزمان با پنجاهمین سالگرد روابط عمومی در ایران اجرایی خواهد شد.

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از شهردار آنلاین ،سید غلامرضا کاظمی دینان در گفت و گو با خبرنگار «تهران سما» با بیان اینکه در فضاهایی که روابط عمومی و نقش های آن دگرگون شده، اهمیت نقش مخاطبان دو چندان می شود، اظهار کرد: روابط عمومی یک فرایند ارتباطی _ راهبردی است که روابط سودمند متقابلی بین مردم و سازمان ها برقرار می کند.
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی اجتماعی با استفاده از راهبردهای ارتباطی پویا به ایجاد، حفظ و تداوم روابط سودمند متقابل سازمان و مخاطبانش می پردازد، تصریح کرد:به طور قطع روابط عمومی از نوآوری های ارتباطی چه نرم افزاری و چه سخت افزاری استقبال می کند و هرگز از رویکرد قهری و انکاری در مواجهه با این نوآوری ها و تحولات فناورانه حمایت نمی کنند.
رییس انجمن روابط عمومی ایران با تاکید بر اینکه در حوزه روابط عمومی در دانشگاه در حال آموختن هستیم، خاطر نشان کرد: اساتید سرفصل ‌هایی را برای ما مطرح می‌ کنند ولی متأسفانه وقتی وارد فضای اجرایی می‌ شویم، می ‌بینیم از اصول مطرح ‌شده در دانشگاه آثاری نیست و این باعث آزار ما می‌ شود در واقع ارتباط بین حوزه دانشگاه و اجرا می ‌تواند توسعه را سرعت بخشد.
رئیس انجمن روابط عمومی ایران گفت: رشته روابط عمومی، رشته‌ ای مقدس است که در آن به مردم خدمت می ‌شود و می ‌تواند جامعه ‌ای را شاد و توانمند نگه دارد.