اطلاعیه دانشگاه باقرالعلوم(ع) در خصوص اعلام نتایج پذیرفته شدگان مشروط در آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۵منتشر شد. به گزارش پی اچ دی ایران متن اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۵/۰۳/۱۹ سازمان سنجش اموزش کشور به اطلاع می رساند،نتیجه نهایی ارزیابی تخصصی آزمون ورودی دکتری سال ۱۳۹۵ این دانشگاه، بر اساس نمره کل ارزیابی تخصصی داوطلب، رعایت سهمیه ها (رزمنده و ایثارگر) ، ظرفیت پذیرش دانشگاه می باشد.
نکات و اطلاعات مهم:
۱ بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور پذیرش و ثبت نام قبولی نهایی در دانشگاه ها مشروط به اخذ تعهد در قالب فرم اعلام شده توسط آن سازمان است و مقرر شده قبولی های مشروط در بازه زمانی اعلامی نسبت به سپردن تعهد اقدام نمایند.لذا داوطلبانی که در مراحل ارزیابی تخصصی دانشگاه شرکت نموده و از نظر دانشگاه دارای شرایط علمی لازم (قبول مشروط) تلقی شده‌اند می‌بایست در تاریخ اعلامی دانشگاه برای تکمیل و ارائه فرم تعهد به دانشگاه مراجعه نمایند.
تذکر: ارائه فرم تعهد منحصراً بایستی به یک دانشگاه داده شود.
۲داوطلبانی که نتیجه نهایی آنان به عنوان “پذیرفتگان مشروط” اعلام گردیده در صورت تمایل به پذیرش و ثبت نام در کد رشته محل اعلام شده بایستی از روز یکشنبه ۱۳۹۵/۵/۳  تا دوشنبه مورخ ۱۳۹۵/۵/۴   فقط از ساعت ۸ تا ۱۳ به صورت حضوری به دانشگاه باقرالعلوم (ع) مراجعه و فرم مذکور را تکمیل و رسید دریافت نمایند. (شماره تماس برای روزهای ۳و ۴ مرداد ۰۲۵۳۲۱۳۶۵۶۵ آقای روحانی)
۳آن دسته از داوطلبان “قبول مشروط” که مایل به پذیرش و ثبت نام در این دانشگاه نیستند، لازم است به منظور فراهم کردن امکان پذیرش داوطلبان ذخیره انصراف مکتوب خود را تا تاریخ ۳۱/۰۴/۹۵  از طریق دور نگار به شماره ۰۲۵۳۲۵۰۴۸۶۰ به این دانشگاه ارسال نمایند.
۴ احراز کلیه شرایط و ضوابط و توضیحات مذکور در دفترچه شماره ۱ و ۲ آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۵  سازمان سنجش از قبیل شرایط استفاده از سهمیه ها، تطابق رشته تحصیلی کارشناسی ارشد با رشته امتحانی داوطلب، حداکثر مهلت فارغ التحصیلی دانشجویان تا تاریخ ۹۵/۶/۳۱ و مندرجات اطلاعیه ثبت نامی این دانشگاه برای داوطلبان الزامی است و چنان چه داوطلبی واجد شرایط و ضوابط الزامی نباشد و یا هرگونه مغایرتی در اطلاعات و مدارک خوداظهاری و اصالت مدارک وی وجود داشته باشد مسئول عواقب آن است و در صورت قبولی در هر مرحله ای از تحصیل باشد به تحصیل وی خاتمه داده می شود.

۵- تکمیل و امضای فرم تعهد ودرخواست تحصیل در این دانشگاه به منزله اعلام نام نویسی قطعی  بوده و قابل انصراف و بازپس گیری نیست. اسامی نفرات فوق بلافاصله در پورتال سازمان سنجش وارد شده و این افراد امکان مراجعه و نام نویسی در دانشگاه دیگرراندارند. در صورتی که پذیرفته شده در بیش از یک دانشگاه فرم تعهد تکمیل و ارایه نماید قبولی سال ۹۵ پذیرفته شده از طرف سازمان سنجش لغو و کان لم یکن خواهد شد.

۶-کلیه افرادی که به عنوان پذیرفته شده فرم تعهد تحصیل در این دانشگاه را تکمیل و ارایه نمایند موظف به مراجعه به سایت سازمان سنجش و تکمیل و ارسال فرم پرداخت هزینه بررسی صلاحیت عمومی در تاریخ های دوم تا بیست و پنجم مردادماه ۹۵ خواهند بود .
تکمیل پرونده و تحویل مدارک، و سایر امور مربوط به دانشجویان جدیدالورود از طریق اطلاعیه های بعدی در دهه اول شهریور اطلاع رسانی خواهد شد.
                                                   مدیریت دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم (ع)

اسامی پذیرفته شدگان مشروط در ازمون دکتری ۹۵