اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری دانشگاه رازی کرمانشاه

با عرض تبریک و آرزوی بهروزی، بدین‌وسیله ضمن اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان مشروط آزمون دکتری نمیه‌متمرکز سال ۱۳۹۵ دانشگاه رازی، توجّه پذیرفته‌شدگان را به نکات ذیل جلب می‌نماییم:

۱-  آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که در جدول اعلام نتایج، ستون وضعیّت تعهد آنان خالی است (تاکنون تعهد نداده‌اند)، باید در بازه زمانی ۰۲ /۰۵/ ۹۵ تا ۰۵/ ۰۵/ ۹۵ (روزهای شنبه تا چهارشنبه) از ساعت ۸ الی ۱۴ به صورت حضوری و با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر، شخصاً به دانشگاه رازی (به نشانی کرمانشاه، باغ ابریشم، سازمان مرکزی، طبقۀ اول، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه) مراجعه نمایند.

تبصره: عدم مراجعه و ارائۀ تعهد در مهلت مقرر، به منزلۀ انصراف تلقّی می‌شود و افراد ذخیره جایگزین خواهند شد.

۲- داوطلبانی که قصد انصراف دارند، باید انصراف کتبی خود را در بازه زمانی یادشده، تسلیم تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی نمایند.

۳- احراز کلیۀ شرایط و ضوابط و توضیحات مذکور در دفترچه‌های شمارۀ ۱ و ۲ آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۳۹۵ سازمان سنجش آموزش کشور، از قبیل شرایط استفاده از سهمیه‌ها، تطابق رشتۀ تحصیلی کارشناسی ارشد با رشتۀ امتحانی داوطلب، حداکثر مهلت فارغ‌التحصیلی دانشجویان تا تاریخ ۹۵/۶/۳۱ و … و نیز مندرجات اطلاعیه‌های ثبت نامی این دانشگاه برای داوطلبان الزامی است و چنانچه داوطلبی واجد شرایط و ضوابط الزامی نباشد و یا هرگونه مغایرتی در اطلاعات و مدارک خوداظهاری و اصالت مدارک وی وجود داشته باشد (از قبیل گواهی معدل و دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و محل اخذ مدارک و سهمیه ثبت نامی و . . . ) مسئول عواقب آن است و در صورت قبولی در هر مرحله‌ای از تحصیل باشد، به تحصیل وی خاتمه داده می‌شود.

۴- بنا به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، نظر به اینکه پذیرش نهایی براساس نمره مرحله ارزیابی تخصصی و نتیجه بررسی صلاحیت‌های عمومی صورت می گیرد، لذا آن دسته از داوطلبانی که پس از مرحله ارزیابی تخصصی، واجد شرایط هر یک از دانشگاه‌ها و مؤسسات قرار می گیرند، لازم است از تاریخ ۱۲/۰۵/۱۳۹۵ لغایت ۲۸/۰۵/۱۳۹۵ برای انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی، نسبت به واریز مبلغ ۰۰۰/۲۹۰ (دویست و نود هزار ریال) از طریق پرداخت الکترونیک در سایت سازمان اقدام کنند و سپس نسبت به تکمیل فرم مشخصات بررسی صلاحیت های عمومی مندرج در سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام و آن را ازطریق سیستم اینترنتی به سازمان ارسال و کد پیگیری مربوط را دریافت نمایند.بدیهی است داوطلبانی که در این خصوص اقدام نکنند، از مراحل گزینش نهایی حذف خواهند شد.

۵- برای آگاهی از اطّلاعات تکمیلی احتمالی به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه رازی مراجعه نمایند.

فایل اسامی پذیرفته‌شدگان را در ذیل دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *