دانشجوی ایرانی برنده مسابقه مقاله نویسی چندزبانه سازمان ملل شد

به گزارش گروه اخبار فرهنگی کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا ، مرکز اطلاعات سازمان ملل دوشنبه در یک اطلاعیه مطبوعاتی اعلام کرد که شصت برنده این مسابقه از میان 3هزار و 600 رقابت کننده از 130 کشور جهان انتخاب شدند و از آنان دعوت شده بدون پرداخت هزینه سفر در ‘نشست چند زبان، یک جهان، جوانان سراسر جهان’ در دانشگاه هِمستِد، نیویورک حضور یابند.
آنان همچنین فرصت خواهند داشت تا در صحن مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی و برنامه های اقدام مرتبط با دستورکار 2030 سازمان ملل برای توسعه پایدار را ارائه کنند.
مسابقه ‘چند زبان، یک جهان’ دانشجویان سراسر جهان را به چالش نگارش مقاله ای در زمینه بررسی شهروندی جهانی، درک فرهنگی، و نقش توانایی چندزبانی در پرورش آن دو فرا می خواند.
2016 سومین سال برگزاری این مسابقه از سوی خدمات آموزشی ای.ال.اس و مرکز ارتباطات علمی سازمان ملل متحد بود و در مرحله نخست 9 هزار نفر از 165 کشور در آن شرکت کردند.
پویا نادری در اصفهان متولد و بزرگ شده و با تسلط به زبان های فارسی، انگلیسی، فرانسه، و کمی اسپانیایی است و مقاله خود را به زبان فرانسه به رشته تحریر درآورده است.
او هم اکنون در مقطع دکتری رشته مهندسی مکانیک، به ویژه در زمینه
‘همرفت در محیط های متخلخل’، در فرانسه تحصیل می کند و به عنوان یک دانشجوی بین المللی به خوبی قادر است تأثیر مستقیم چندزبانی را در زندگی خود مشاهده کند. توانایی های زبانی به درک بهتر او نسبت به فرهنگ افراد هنگام تعامل و کار مداوم با ملیت ها و فرهنگ های مختلف انجامیده است.
نادری اظهار کرده که در نظر دارد در آینده شرکت خود را تأسیس کرده و برای فارغ التحصیلان جوان فرصت های شغلی خلق کند.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *