رئیس دانشگاه پیام نور از تهیه تعداد زیادی طرح پژوهشی اولویت دار منطبق بر نیاز کشور در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش گروه جامعه خبرگزاری کنکوری ارشد دکترا به نقل از میزان، علی اصغر رستمی ابوسعیدی گفت: تهیه ۳۱ عنوان کتاب فرهنگی در دانشگاه پیام نور نشان دهنده قابلیت های فرهنگی این دانشگاه است و با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه فرهنگی است و فعالیت های فرهنگی ما شاخص بوده، می تواند الگویی مناسب برای سایر دانشگاه ها باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور از روسای استانی خواست تا ضمن توجه به استعدادها و توانمندی های آن استان تلاش کنند تا دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه در فعالیت های فرهنگی متناسب با فرهنگ بومی آن استان حضور پررنگ تری داشته باشند.

وی در خصوص فعالیت های آموزشی دانشگاه گفت : دانشگاه پیام نور با توجه به سیستم آموزشی خاصی که دارد فارغ التحصیلان توانمندی را به جامعه تحویل می دهد و گواه این مطلب موفقیت های پی درپی فارغ التحصیلان این دانشگاه در آزمون های علمی و استخدامی است.

رستمی ابوسعیدی در زمینه تولید محتوا نیز گفت: با توجه سیستم نیمه حضوری دانشگاه، یکی از زمینه های اصلی فعالیت ما آموزش های مبتنی بر فناوری اطلاعات است که دانشگاه حرکت مناسبی در این زمینه داشته و گام های موثری در زمینه تولید محتوا به زبان های مختلف برای بسط فعالیت های داخلی و بین المللی برداشته است