رییس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه یزد از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۶-۹۵ دانشگاه یزد و سایر دانشگاه‌ها در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش  کنکوری ارشد دکترا به نقل از قدس آنلاین از یزد، دکتر علی‌اکبر تدین با اعلام اسامی افراد پذیرفته‌شده گفت: افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه یزد را دارند باید فرم تکمیل شده الف را همراه با تصویر شناسنامه و همچنین افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه یزد را ندارند باید درخواست انصراف خود را با تکمیل فرم انصراف از ۱۳ تا ۲۰ مردادماه جاری به آدرس talented-std@offices.yazd.ac.ir ارسال یا به صورت حضوری تحویل مرکز استعدادهای درخشان واقع در ساختمان احمدی روشن دهند.

وی تاکید کرد: به درخواست‌های انصراف بعد از تاریخ یاد شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی افزود: ثبت نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، همزمان با پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد از سوی آزمون سازمان سنجش خواهد بود و در صورتی که هر کدام از افراد اصلی انصراف دهند افراد ذخیره جایگزین آنها خواهند شد.

به گفته وی ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی و تایید سازمان سنجش و تایید دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش دانشجو مستقر در سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

وی یادآور شد: پذیرفته‌شدگان می‌توانند برای اطلاع از نحوه ثبت نام، نیمه اول شهریورماه به سایت دانشگاه یزد مراجعه و یا با مرکز استعدادهای درخشان به شماره ۳۱۲۳۳۶۱۸-۰۳۵ یا رایانامه talented-std@offices.yazd.ac.ir تماس حاصل کنند.

متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از اسامی پذیرفته‌شدگان و دریافت فرم‌های الف و انصراف به سایت دانشگاه یزد به آدرس yazd.ac.ir مراجعه کنند.