دومین دوره تخصصی دستیاری آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی با حضوراعضای هیات علمی دانشگاه ها، فارغ التحصیلان و دانشجویان این رشته در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی آغاز شد.
دومین دوره آموزشی دستیاری آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی آغاز شد
به گزارش  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا از پژوهشگاه تربیت بدنی، پس از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره تخصصی دستیاری آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی، دومین دوره این آموزش ها از صبح امروز، سه شنبه ۱۲ مردادماه گشایش یافت.
شرکت کنندگان در این دوره چهار روزه، ضمن آشنایی با تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط با فیزیولوژی ورزشی، مباحث مختلفی در زمینه مقدمات آزمایشگاه، کمک های اولیه و CPR،ECG و کاردیواسکرین، گاز آنالایزر، دستگاه ایزوکینتیک، ترکیب بدن و پیکر سنجی، EMG، چادر هایپوکسی، آزمون های میدانی، آزمایشگاه حیوانات و اسپیرومتر را فرا خواهند گرفت.
این دوره آموزشی تا روز جمعه، ۱۵ مردادماه با تدریس اعضای هیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و استادان مدعو ادامه دارد و مباحث مربوط به بخش آزمایشگاه حیوانات با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله برگزار خواهد شد.
به گفته مدیر آموزش های آزاد پژوهشگاه تربیت بدنی، بیش از نیمی از شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، دارای مدرک دکتری تخصصی و یا دانشجوی دکتری هستند.
دکتر ‘هادی روحانی’ پیش بینی کرد با توجه به درخواست های مکرر متقاضیان، سومین دوره تخصصی آزمایشگاه فیزیولوژی در مهرماه یا آبان ماه ۹۵ برگزار شود.
اولین دوره تخصصی دستیاری آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی از ۲۹ تیرماه تا اول مردادماه برگزار شد.