اولویت های پژوهشی مورد نیاز موزه علوم وفناوری منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگی  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا از موزه علوم و فناوری، اساتید، پژوهشگران و دانشجویان می توانند از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی از اولویت های پژوهشی این موزه در سال 95 آگاه شوند.
موزه علوم و فناوری، نهادی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که بطور گسترده در زمینه معرفی سیر تحول علم و فناوری و گسترش سواد علمی – فناورانه از طریق ترویج علم فعالیت می کند.
مأموریت های اصلی این موزه شامل حفاظت از میراث علمی کشور با بازسازی و نمایش فناوری های بومی و دستاوردهای دانشمندان ایران و اسلام و ارائه مفاهیم علمی در فضایی جذاب و مفرح به منظور یاددهی اثربخش علوم و فناوری در قالب آموزش غیر رسمی به بازدیدکنندگان است.
در راستای کیفیت بخشی به مأموریت های یادشده از طریق جلب مشارکت و بهره گیری از تجربیات ارزشمند نخبگان، اندیشمندان و دانشمندان فرهیخته کشور، این موزه اقدام به تهیه و انتشار فهرستی از زمینه ها و عنوان های پژوهشی مورد نیاز خود کرده است. این عنوان ها از پژوهش تا طراحی و ساخت آثار نمایشی – تعاملی مورد نیاز موزه را در برمی گیرد.
پژوهشگران علاقه مند می توانند فرم پیشنهاده های پژوهشی را از درگاه اینترنتی موزه به نشانی www.irstm.ir دریافت کرده و پس از کامل نمودن، در همین سایت بارگزاری کنند.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *