داوطلبان تحصیل در دانشگاه آزاد در کنکور سراسری ثبت نام کنند

اعلام جزئیات آزمون دکتری رشته های علوم پزشکی
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تاکید کرد: کلیه متقاضیان تحصیل در رشته‌های با آزمون این دانشگاه در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و دکترای حرفه ای باید در آزمون سراسری ثبت نام کنند.

دکتر بهروز دانشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس دانشگاهی ایسنا، با اعلام این مطلب گفت : با توجه به اینکه بجز آزمون سراسری سال ۹۵ به صورت مستقل هیچ آزمونی برگزار نمی شود ،کلیه متقاضیان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و دکتری حرفه ای، باید در آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند.
وی در ادامه تاکید کرد: این دسته از متقاضیان باید با مراجعه به سامانه www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در گروه آموزشی مورد نظر اقدام کنند.
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اظهار داشت: داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی بعد از اعلام نتایج اولیه و در زمان انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری در مرداد ماه سال ۹۵ می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته – محل های با آزمون متناسب با گروه آزمایشی انتخاب شده در ثبت نام اولیه اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *