معاونان فرهنگی واجتماعی دانشگاه ها وموسسات غیرانتفاعی گردهم می آیند

به گزارش روز دوشنبه کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، فضل الله ایرجی کجوری با اعلام این خبر افزود: این نشست به منظور تعامل، همکاری، تبیین سیاست های ستاد و ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت های فرهنگی در مراکز غیر انتفاعی از 31 مرداد ماه لغایت 2 شهریور ماه سالجاری در دانشگاه مازندران با توجه به اینکه این استان بیشترین تعداد مراکز غیر انتفاعی را دارد برگزار می شود.
وی افزود: 360 دانشگاه و موسسه آموزش عالی غیر دولتی- غیر انتفاعی در کشور فعال هستند که از این تعداد حدود 40 درصد از موسسات غیر انتفاعی از دانشجویان سرانه فرهنگی در هر ترم تحصیلی دریافت می کنند که این مبلغ می بایست در امور فرهنگی، مشاوره و تربیت بدنی هزینه شود، در این راستا برنامه ریزی جهت مشارکت این مراکز در فعالیت های فرهنگی و جشنواره های مختلف و ارتباط مستمر با ستاد ضروری است.
ایرجی کجوری بیان داشت: جشنواره های قرآن و عترت، حرکت، نشریات، رویش، تئاتر و فعالیت های مختلفی از جمله نهضت رضوی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، حمایت از تشکل های دانشجویی و کانون های فرهنگی- هنری در حال انجام است که ظرفیت های مشارکت دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی در آن دیده شده است.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، وی افزود: در این نشست برای نخستین بار شورای مدیران و معاونان به تفکیک 10 منطقه تشکیل خواهد شد و دبیر شورای هر منطقه نیز از طریق رای گیری انتخاب می شود. معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و رئیس سازمان دانشجویان نیز در این نشست حضور خواهند داشت.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *