مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری 95 تمدید می شود

حسین توکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا اظهار داشت: تاکنون 100 هزار و 43 نفر در رشته های با آزمون کنکور سراسری 95 انتخاب رشته کرده اند و زمان تمدید انتخاب رشته امروز (چهارشنبه) اعلام می شود.
وی گفت: همچنین 14 هزار و 573 داوطلب نیز در رشته های بدون آزمون کنکور سراسری 95 نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کرده اند.
توکلی افزود: با توجه به اینکه برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (از جمله دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی-تهران) پس از انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری 95 برای رشته های جدید اعلام ظرفیت کرده اند و یا اصلاحاتی را اعلام کرده اند این اصلاحات امروز (چهارشنبه 27 مرداد ماه) منتشر می شود.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: این اطلاعیه حاوی کد رشته محل های جدید و همچنین سایر اصلاحات مورد نظر دانشگاه ها و دفتر گسترش آموزش عالی، در عصر روز چهارشنبه 27 مرداد ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
وی یادآور شد: متقاضیان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و همچنین با توجه به کدرشته محل ها و توضیحات مندرج در اطلاعیه مذکور، نسبت به انتخاب رشته خود در تاریخ تعیین شده اقدام کنند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *