ابلاغ تقویم نیمسال نخست تحصیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش گروه فرهنگی  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدعلی اخوان افزود: بر اساس این تقویم آموزشی، در این دانشگاه ثبت نام و انتخاب واحد برای نیمسال نخست تحصیلی 96 – 95 از 16 شهریور ماه آغاز و تا 24 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
به گفته وی، کلاس های درسی نیمسال تحصیلی نخست این دانشگاه از 27 شهریور آغاز می شود.
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه دانشجویان نیمسال اول از 11 تا 15 مهر ماه برای حذف و اضافه فرصت دارند، گفت: نیمسال اول تحصیلی در 16 دی ماه به اتمام می رسد و امتحانات این نیمسال 18 تا 30 دی ماه برگزار خواهد شد.
اخوان با بیان اینکه دانشجویان نیمسال اول از 10 تا 14 مهر ماه برای حذف و اضافه فرصت دارند، گفت: نیمسال اول تحصیلی در 16 دی ماه به اتمام می رسد و امتحانات این نیمسال 18 تا 30 دی ماه برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: رعایت و اجرای دقیق تقویم آموزشی دانشگاه یکی از وظایف مهم و اساسی شوراهای آموزشی استان و مراکز علمی کاربردی بوده و اجرای صحیح آن یکی از شاخص های مهم در سنجش و ارزیابی عملکرد واحدهای استانی است.

** سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب شد
محمدحسین امید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی در حکمی علیرضا جمال زاده را به عنوان سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب کرد.

** سرپرست دفتر گسترش آموزش عالی دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب شد
محمد حسین امید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی طی حکمی علی معصومیان را به عنوان سرپرست دفتر گسترش آموزش عالی دانشگاه منصوب کرد.

** نشست هم اندیشی سرپرست دانشگاه جامع علمی- کاربردی
نخستین نشست هم اندیشی محمد حسین امید سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی و معاونین دانشگاه با جمعی از کارشناسان و خبرگان ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
این نشست با هدف آشنایی با دیدگاه های کارشناسان در زمینه مباحث کلان دانشگاه جامع علمی کاربردی و بررسی پیشنهادات خبرگان دانشگاه برای بازگشت دانشگاه به رسالت و مأموریت اصلی خود برگزار شد.
در این نشست مباحثی درباره مدیریت منابع انسانی، کیفی سازی دانشگاه، اعتباربخشی به مدارک دانشگاه، ایجاد بستر مناسب برای تعامل با مدرسان و دانشجویان، مدیریت ظرفیت های موجود، استانداردسازی برنامه ها و نظارت بر آنها مطرح شد.
همچنین تعیین تکلیف مراکز وابسته، مسائل مربوط به امور مدرسان و نحوه برگزاری و توسعه پودمان ها در مراکز از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.
این نشست ها قرار است به صورت مداوم و مستمر برگزار شود.

** راه اندازی دو رشته هنری برای توسعه صنعت و هنر در کشور
رشته ریخته گری زیورآلات/ طلا و جواهر – ریخته گری ورق کاری با گرایش های مختلف با هدف تربیت نیروی متخصص برای فعالیت در صنایع طلا و جواهرسازی کشور در دانشگاه جامع علمی – کاربردی راه اندازی شده و پذیرش دانشجو دارد.
این رشته با پنج گرایش، شامل سه گرایش در حوزه صنعتی و دو گرایش در حوزه شغلی هنر در دانشگاه جامع علمی کاربردی پذیرش دانشجو دارد.
این رشته و گرایش های موجود آن با توجه به نیازهای صنعت، طلاسازی و جواهرسازی کشور با درخواست اتحادیه طلا و جواهرسازی استان تهران در کنار سایر نیاز های این صنعت- هنر راه اندازی شده است.
فارغ التحصیلان این رشته بر اساس آموزش هایی که دریافت می کنند، قابلیت اجرای تمامی مراحل قالب گیری و عملیات ریخته گری فلزات قیمتی را پیدا می کنند. همچنین می توانند عملیات تکمیلی ریخته گری، شستشو، تعمیر کاری، جداسازی قطعه ریخته گری شده و صیقل کاری را به خوبی انجام دهند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *