پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی موفقیت چشمگیر داوطلبان شاهد در کنکور سراسری

به گزارش  کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، در متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی آمده است: فضیلت حضور در زمره عالمان و دانایی جویی نعمتی بزرگ و شکرانه درک محفل علم و دانش، تلاش در راستای اعتلای بصیرت و معرفت است. هر آن کس که عالم گردد، مؤمن به ذات اقدس الهی می شود و از این باب است که علم با عمل صالح، مجاهدت در راه خداوند و ضامن سعادت دنیا و عقبی می گردد.
موفقیت چشمگیر فرزندان معزز شاهد و ایثارگر «آقایان احسان شریفیان، سجاد قاسمی، محمدحسین فشارکی، محمدجواد صراطی، امیررضا نصیری، محمدقربانی، مجتبی حسین زاده و خانم ها سیده مریم سلامت و الهام خواجه پور» در کسب رتبه های برتر علمی در آزمون سراسری سال 95 که بدون استفاده از سهمیه ایثارگری به دست آمده است را تبریک عرض می نمایم.
بی تردید کسب چنین رتبه هایی حاصل بهره گیری از استعداد و تلاش بی وقفه و مجدانه شما در عرصه علم و عمل می باشد و مایه فخر و مباهات است که فرزندان شهدا و ایثارگران معزز همچون آن اسوه های همیشه جاودان در عرصه های مختلف با تکیه بر ایمان و پشتکاری وصف ناپذیر، پیشتاز و موفق هستند.
امید که به فضل الهی با سلاح علم و ایمان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام های مؤثری بردارید.
گفتنی است در کنکور سراسری سال جاری احسان شریفیان در گروه ریاضی رتبه 1 و در گروه زبان رتبه 41 و الهام خواجه پور در گروه تجربی رتبه 51 و در گروه زبان رتبه 47 کسب کرده اند و محمد قربانی در گروه تجربی رتبه 29، محمدجواد صراطی در گروه انسانی رتبه 5، سجاد قاسمی در گروه انسانی رتبه 2، سید مرضیه سلامت در گروه هنر رتبه 15، امیررضا نصیری در گروه هنر رتبه 28، مجتبی حسین زاده در گروه هنر رتبه 46 و محمدحسین محمدی فشارکی در گروه زبان رتبه 2 را به دست آورده اند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *