معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه تربیت مدرس از اعطای وام ۵۰ تا ۷۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن به اساتید متاهل این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روز شنبه کنکوری ارشد دکتری به نقل از ایرنا، محسن محمدزاده گفت: در سال های گذشته اسکان استادان در ساختمان هایی صورت می گرفت که چندان در شان آنان نبود به همین دلیل وامی را برای اساتید دانشگاه فراهم کردیم تا آنان برای اسکان در نزدیکی محل دانشگاه اقدامات لازم را انجام دهند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس ، محمد زاده افزود: با توجه به مسائل و مشکلاتی که ساختمان پیروزی دانشگاه از نظر امنیت و قدمت و فاصله زیاد با دانشگاه داشت، هیات مدیره و رئیس دانشگاه به این نتیجه رسیدند امکانی فراهم شود تا اعضای هیات علمی در اطراف و نزدیک دانشگاه با توجه به نیاز و جایگاه خود مسکن تهیه کرده و دانشگاه وام ودیعه مسکن در اختیار آنان قرار دهد.
وی تاکید کرد: براساس هماهنگی صورت گرفته با بانک و صندوق های رفاهی دانشگاه به زودی فرایند مبالغ و نحوه اعطای وام به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
وی عنوان کرد: ارائه این وام به صورت ترکیبی است، یعنی مبلغی از سوی دانشگاه پرداخت می شود و بانک نیز در این زمینه کمک می کند تا استادان با سود تنها ۱۱ درصد، اقساط این وام را پرداخت کنند.
محمدزاده در خصوص شرایط اعطای وام ودیعه مسکن به اساتید دانشگاه گفت: این وام با بازپرداخت ۳۶ ماهه به استادان جوان متاهل پرداخت می شود .
وی در خصوص تغییر کاربری ساختمان پیروزی این دانشگاه نیز گفت: این موضوع در حال مطالعه است ؛ این ساختمان یا تبدیل به احسن می شود و یا با ساختمانی در نزدیک دانشگاه معاوضه می شود.