اطلاعیه سنجش برای ثبت نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد95

ثبت نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد95

سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درخصوص مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون‌ ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۵ و بیست و یکمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور و همچنین شروع ثبت‌نام برای آن دسته از داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند در تاریخ ۱۳۹۴/۱۲/۰۱ اطلاعیه منتشر کرد. به گزارش پی اچ دی ایران متن اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو اطلاعیه های مورخ ۹۴/۹/۱۶، ۱۸/۹/۹۴ و ۹۴/۹/۲۹ بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در آزمون‌ ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۵ و بیست و یکمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور که در زمان مقرر (از تاریخ ۹۴/۹/۱۶ لغایت ۹۴/۹/۲۵) در آزمون مزبور ثبت‌نام نموده‌اند می‌رساند، اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان از روز دوشنبه مورخ ۹۴/۱۲/۳ لغایت روز چهارشنبه ۹۴/۱۲/۵ بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه های فوق نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

ضمناً به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نگردیده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که در بازه زمانی فوق (۹۴/۱۲/۳ لغایت ۵/۱۲/۹۴)، این دسته از متقاضیان نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لازم به تاکید است مهلت تعیین شده قابل تمدید نبوده و بعد پایان زمان ثبت‌نام، اقدامی درخصوص داوطلبانی که موفق ثبت‌نام نشوند از سوی این سازمان میسر نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *