توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از هفته آینده

فرصت مجددثبت نام درکنکورارشد95

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵۸ هزار نفر در دوره دکتری نیمه تمرکز ثبت نام کرده‌اند، گفت: کارت ورود به جلسه از ۱۱ اسفند قابل دریافت است.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۵ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش از روز یکشنبه ۶ دی ۹۴ آغاز شده و با در نظر گرفتن مهلت تمدید در تاریخ ۱۹ دی ماه پایان یافت.

وی ادامه داد: تعداد ۱۵۸هزار و ۹۴داوطلب برای شرکت در آزمون‌ ورودی دکتری ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۷ هزار و ۳۸۲ نفر زن و ۹۰ هزار و ۷۱۲ نفر مرد هستند.

وی تصریح کرد: ۸۰۰ هزار و ۵۱۵ نفر از شرکت کنندگان مربوط به گروه علوم انسانی، ۲۰ هزار و ۶۱۲ نفر علوم پایه،۳۱ هزار  و ۸۰۱ نفر گروه فنی مهندسی، ۱۱ هزار و ۸۵۴ نفر در گروه کشاورزی و منابع طبیعی، ۱۱هزار و ۸۵۴ نفر از گروه هنر، هزار و ۴۱۷ نفر گروه دامپزشکی و نهایت ۴ هزار و ۳۹۸ نفر در گروه زبان متقاضی شرکت در دوره دکتری نیمه متمرکز هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطر نشان کرد: کارت ورود به جلسه این آزمون به همراه برگه راهنما از روز سه شنبه ۱۱ اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس Sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان باید در این مهلت به سامانه سازمان سنجش مراجعه و کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند، همچنین اطلاعیه این سازمان از تاریخ و نحوه‌ی پرینت کارت و محل رفع نقض کارت شرکت در آزمون از بعد از ظهر امروز روی سایت قرار می‌گیرد.

توکلی افزود: این آزمون در تاریخ ۱۴ اسفند ۹۴ در ۵۴ شهرستان برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *