منابع کارشناسی ارشد بازاریابی ۹۶-۹۷
مهمترین منابع کارشناسی ارشد بازاریابی (منابع مرجع دانشگاهی و مطالعاتی) جهت آمادگی آزمون کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی به شرح زیر می باشند:
- کاتلر، فیلیپ؛ ترجمه فروزنده، بهمن؛ مدیریت بازاریابی؛ اصفهان؛ نشر آموخته؛ ۱۳۸۲
- روستا، احمد؛ ونوس، داور و ابراهیمی، عبدالحمید؛ مدیریت بازاریابی؛ تهران؛ انتشارات سمت؛ ۱۳۸۶
- محمدیان، محمد؛ مدیریت تبلیغات؛ تهران؛ انتشارات حروفیه؛ ۱۳۸۸
- ونوس، داور؛ مدیریت بازاریابی؛ تهران؛ انتشارات نگاه دانش؛ ۱۳۸۶
- قمی اویلی، عاطفه؛ خلاصه مباحث ارشد مدیریت بازاریابی؛ تهران؛ انتشارات پوران پژوهش؛ ۱۳۹۴
- ونوس، داور، پرچ، مهرداد و شمس، راحیل؛ بازاریابی؛ تهران؛ انتشارات اسرار دانش؛ ۱۳۸۶
- افلاکی، شاهرخ؛ بازاریابی؛ تهران؛ انتشارات کیومرث؛ ۱۳۸۴
- مناجاتی، مهدی؛ مدیریت بازاریابی؛ تهران؛ انتشارات زمزمه نور؛ ۱۳۸۹
قابل توجه کاربران:
- لطفا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و سوالات خود را نسبت به معرفی منابع کارشناسی ارشد بازاریابی در پایین صفحه و در بخش “ارسال نظر” بیان نمایید.
- در صورتی که از منبع خاصی استفاده نموده اید که نتیجه خوب و مثبتی برای شما در پی داشته است لطفا با معرفی آن در بخش نظرات این صفحه، نسبت به معرفی آن به سایر کاربران اقدام نمایید.
- پیشنهادات و انتقادات شما کاربر گرامی می تواند لیست منابع معرفی شده بالا را همواره شامل مهمترین و بروزترین منابع کارشناسی ارشد بازاریابی نماید تا سایر کاربران سایت بتوانند از آن استفاده مفید نمایند.