معنی کارت آس شمشیر تاروت

معنی کارت آس شمشیر تاروت

معنی کارت آس شمشیر تاروت

معنی کارت آس شمشیر تاروت این کارت نشان دهنده ذهن منطقی و توانایی آن در تمایز است. شمشیرها همه چیز را می شکافند تا توهم را سوراخ کنند و بین خیال و واقعیت فرق بگذارند. در تصویر این آس، یک شمشیر برافراشته نشان‌دهنده انگیزه اصلی یا ایده‌آل راهنما شماست – چشم‌اندازی که شما را از طریق بخت‌های در حال تغییر زندگی با وضوحی یک‌جانبه راهنمایی می‌کند.

شمشیر گاهی نشان داده می شود که یک تاج نقره ای و/یا لورل را سوراخ می کند، که نمادی از خوش بینی است که حاکی از تکامل، پیشرفت، احساس امید و پیروزی است. گاهی اوقات به سمت پایین نشان داده می شود – یک پیام تیره تر، که به فداکاری، چالش ها و یک محیط بحرانی اشاره دارد.

 معنی معکوس کارت آس سکه

کارت اس سکه معکوس نشان می دهد که شما به خود اجازه نمی دهید چیزی را که بیشتر از همه مهم است ببینید. ممکن است به جای بریدن از موانع، از عقل برای ایجاد استفاده کنید.

از چسبیدن به توهمات دست بردارید. یک بار دیگر به تعصبات خود، پیش فرض هایی که در موقعیت ها می آورید نگاه کنید. از خود بپرسید که چگونه می توانید شرایط را به شیوه ای کمتر خودخواهانه نشان دهید و شاید نتیجه بهتری بگیرید. دیدگاه خود را دوباره بررسی کنید تا بتوانید موانع را از بین ببرید.

بخوانید:  معنی کارت هفت جام فال تاروت

معنی کارت آس شمشیر تاروت

موقعیت کارت آس شمشیر

آس شمشیر در این موقعیت به شما توصیه می کند که ثابت قدم باشید – شما در آستانه رسیدن به هدف خود هستید. شاید نیازی به تردید نباشد. فقط روی تأثیرگذاری خود تمرکز کنید. این می تواند لحظه شما باشد. پیکان مستقیم به سمت هدف نشانه رفته است. چشمت تیزبین است، چنگت محکم است. بگذار آن تیر پرواز کند! اگر عوامل حواس پرتی را کنار بگذارید و به علامت خود ضربه بزنید، با بینش و وضوح پاداش خواهید گرفت.

به یاد داشته باشید که اکنون زمان آن نیست که نگران عواقب آن باشید. وقتی به این سطح از حقیقت دست یابید، به احتمال زیاد تمام توهمات و مزخرفات را از بین خواهید برد.

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در مشهد

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

خرید کارت تاروت و لنورماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *