معنی کارت ده جام فال تاروت

معنی کارت ده جام فال تاروت

معنی کارت ده جام تاروت

 

معنی کارت ده جام فال تاروت ده این کارت به طور سنتی نشان دهنده خانواده و جامعه است، اغلب صحنه جشنی را نشان می دهد که شامل چندین نسل است، که با رنگین کمان نشان دهنده پایان دوران سخت است.

این چشم انداز را ببینید – عشق و حمایت در همه جهات گسترش می یابد – یک شبکه ایمنی عاطفی عظیم برای همه.

 

معنی معکوس ده جام

معکوس ده جام نشان می دهد که اراده جمعی یک گروه آسیب دیده است و شبکه ایمنی آن در حال از بین رفتن است. قضاوت های شخصی و طرد شدن فراوان است. حرف ها و حرف هایی زده می شود که بعدا پشیمان می شود.

کسی باید اولین حرکت را در جهت مثبت تری انجام دهد و قضاوت و انتقاد را پشت سر بگذارد. میانجیگری به منظور برقراری مجدد اعتماد و حمایت متقابل ضروری است. این شخص نمونه ای را برای دیگران ارائه می دهد تا از آن پیروی کنند — یا تلاش تیم منحل می شود. طوفان قبل از رنگین کمان هنوز تمام نشده است.

آموزش تاروت پیشرفته (ترکیبات کارت های تاروت)

معنی کارت ده جام تاروت

 

 

موقعیت مشاوره ده فنجان

با ده جام در این موقعیت، کار تیمی را بر اهداف شخصی خود اولویت دهید. همه باید احساس کنند که سهمی داشته اند. خدمه باید احساس کنند که همه با هم در این کار هستند و وقتی کشتی وارد می شود به همه باید پاداش داده شود.

پیروی از یک رویکرد کار گروهی برای به حداکثر رساندن منافع برای خود ضروری است. اراده خیری که از چنین رویکردی پدید می آید تا مدت ها پس از پایان پروژه دوام خواهد داشت. اگر در این زمان رویکردی فداکارانه داشته باشید، بعداً پاداش سخاوتمندانه خواهید گرفت.

 

تاروت چیست آموزش تاریخچه مختصر از تاروت

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

خرید کارت تاروت و لنورماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *