تعبیر خواب استخر

تعبیر خواب استخر

تعبیر خواب استخر به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

استخر تجسمی است از خواستها و نفسانیات که بیشتر جنبه بزرگی طلبی دارند.
استخر به تنهایی چیزی را در خواب بازگو نمی کند مگر آبی که درون آن هست و برای روشن شدن این نکته باید به کلمه آب مراجعه کنید چون صافی و صفا و روشنی یا کدورت و تیرگی آب درون استخر بازگوینده خوابی است که شما دیده اید.

کلاس اموزش فال تاروت پاسور قهوه بجنورد
اگر در خواب استخری خالی دیدید که به شما تعلق داشت و در خانه خودتان بود گویای این است که در آینده با بیهودگی یک کار انجام شده روبه رو می شوید.

تعبیر خواب استخر

اگر ببینید که خودتان را در آب استخر یا حوض می شویید که این عمل را به نیت پاک شدن بدن انجام می دهید از آلودگی پاک می شوید و به نوشته ابن سیرین از گناهی توبه می کنید.

چنانچه ببینید که در استخری با آب صاف و روشن شنا می کنید عمری با نشاط در پیش دارید و کامروا می شوید ولی اگر آب کدر و تاریک بود غمی و اندوهی سر راه شما قرار می گیرد. آب عفن و بد بود بیماری است.
اگر کنار استخر سبزه روییده و باغچه ای پر از گل وجود داشت کاری می کنید که سود آن عاید دیگران می شود..

بطور کلی استخر در خواب نمادی از عشق آتشین و پرشور است. این خواب نشان دهنده آن است که به زودی با کسی که تقریبا می شناسید در رابطه ای عاشقانه قرار می گیرید. دیدن استخر در خواب بطور کلی نشانه ای خوب است به ویژه اگر در زندگی واقعی آرزو داریم که کسی را به دست آوریم و صاحب او شویم. در واقع این فرد از نظر شما فردی بسیار جذاب است و مدتی است که شما در تلاش هستید تا توجه او را به خود جلب نمایید.بعلاوه وقتی در حالت کلی پای مساله عشق در میان باشد، این خواب برای شما خبرهای خوشی به همراه دارد و بدون شک شما از نظر دیگران دارای جاذبه ای آهن ربایی هستید. از این دوران استفاده کنید تا فردی که دوستش دارید را اغوا کرده، دل او را به دست آورید و حتی رابطه ای معنادار را با او شروع کنید. استخر بیانگر چگونگی تقسیم یک تجربه با سایر مردم یا همراهی با دیگران است. تصویر استخر شنا در رویا به روابط متقابل شما با دیگران و به خصوص جنبه‌های عاطفی آن که بر ما سایه می‌افکند اشاره دارد. استخر شنا همچنین دنیای درون پر رمز و راز ذهن، وهم و تخیل ما را به ویژه در ارتباط با دیگران به تصویر می‌کشد.

تعبیر خواب استخر خالی: دیدن استخر خالی در خواب نشان دهنده دوران پوچی و ناامیدی در زندگی شما است. اوضاع آنطور که برنامه ریزی کرده بودید پیش نمی رود و شما به شدت افسرده خواهید شد. این خواب نشان دهنده آن است که باید خود را بیشتر با سرگرمی های مورد علاقه تان مشغول نگه دارید و سبک زندگی مورد علاقه خود را در پیش بگیرید.بعلاوه دیدن استخر خالی در خواب نمادی است از حالات عاطفی و وضعیت احساسات و عواطف شما. شاید ماجرایی را از سر گذرانده اید که به شدت قلب شما را به درد آورده و حتی آن را شکسته است و حالا احساس پوچی درونی را تجربه می کنید. شاید رابطه شما و شریک عاطفی تان پایان یافته یا اخیرا دوران عاطفی بدی را پشت سر گذاشته اید. اگر هر از گاهی این خواب را می بینید، باید بیشتر مراقب روح و احساسات خودتان باشید و تلاش کنید تا بر این چالش های احساسی پیروز شوید.

خرید تاروت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *