معنی کارت هشت جام فال تاروت

معنی کارت هشت جام فال تاروت

معنی کارت هشت جام تاروت

معنی کارت هشت جام فال تاروت اغلب برای نشان دادن ناامیدی، شکست عاطفی، خیانت یا آسیب به قلب استفاده می شود. ی از عرشه‌های تاروت این اصل را نشان می‌دهند که زن جوانی را نشان می‌دهد که به تازگی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و سپس توسط غریبه‌ای که از دهکده‌اش می‌گذرد کنار گذاشته شده است.که زن جوانی را نشان می‌دهد که به تازگی مورد آزار و اذیت قرار گرفته و سپس توسط غریبه‌ای که از دهکده‌اش می‌گذرد کنار گذاشته شده است.

اقدام بی رحمانه او، او را آسیب پذیر کرده است، با عواقب بالقوه شدید. این یک کارت دشوار است، اما کارتی واقع بینانه است، تا جایی که در مورد اعتماد نابجا و آسیب پذیری محافظت نشده هشدار می دهد.

معنی معکوس هشت جام

این هشت جام معکوس نشان می دهد که شما ممکن است یک رویداد وحشتناک را تجربه کرده باشید، اما به نوعی اجازه نداده اید که زندگی شما را خراب کند. شما در نوع عذاب عاطفی که این کارت به طور کلی نشان می دهد افراط نمی کنید، که ممکن است نشانه ای از انعطاف پذیری شما نسبت به دیگران باشد. شما از شکست ها عقب نشینی می کنید

در این شرایط شما خوب عمل می کنید. شما یاد می گیرید که ناامیدی ها را به اراده ای برای تغییر تبدیل کنید. انعطاف پذیری شما، ناملایمات را به موفقیت مثبت تبدیل می کند.

 

معنی کارت هشت جام تاروت

خرید کارت تاروت رایدر وایت لنورماند اوراکل در اهواز

موقعیت مشاوره هشت  کام

با هشت جام در این موقعیت، به درون خود نگاه کنید و قسمتی از خود را که هنوز کینه ای قدیمی از آسیب یا ضربه قبلی را پرستاری می کند، بشناسید. در بیشتر موارد، خود آینده‌نگر شما از جای خود بلند شده و حرکت کرده است. داری به زندگیت ادامه میدی با این حال، ممکن است هنوز بخشی از شما وجود داشته باشد که در برابر درمان مقاومت کند و مقاومت کند. آیا از زخم های کهنه ناشی از فقدان دردناک ایمان و اعتماد مراقبت می کنید؟ اگر چنین است، اکنون ممکن است زمان خوبی برای بررسی دقیق انگیزه های فعلی شما باشد.

ببینید آیا هنوز تحت تأثیر بخشی از خودتان هستید که انگیزه های مشتاقانه و خوش بینانه شما را کوتاه می کند. این گرایش بدبینانه را انکار نکنید. ناکامی در شناخت حقیقت تنها باعث سرکوبی می شود که در بخشی دیگر از روان ما شعله ور می شود. در عوض، به دنبال درک و پذیرش تردید و ترسی که ممکن است احساس کنید، باشید و با آنها کنار بیایید. سپس می‌توانید برخی از احساسات قدیمی را در جای مناسب خود قرار دهید.

 

آموزش فال تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

فروش کارت تاروت رایدر وایت اوراکل لنورمند لمینتی اصل

برای خرید انواع کارت تاروت رایدر وایت درجه یک سریع و ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۴۵۰۶۳۵۹-۰۹۹۱۶۸۳۳۳۷۳ تماس بگیرید یا در واتساپ پیام دهید. در صورت حرید به صورت اینترنتی هم کارت ها برای شما ارسال می شود و از طریق شماره های تماس می توانید پیگیری کنید.

خرید کارت تاروت و لنورماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *