بهترین دانشگاه‌های مدیریت اروپا در سال ۲۰۱۵

 

این لیست بر اساس پنج ویژگی اصلی طراحی شده: اعتبار (که توسط خوانندگان ما تعیین می‌شود)، متوسط حقوق دریافتی بعد از فارغ التحصیلی، نرخ جذب دانشجویان در مدت سه ماه بعد از فارغ التحصیلی، نمره‌ی GMAT متوسط و شهریه. با بهترین دانشگاه‌های بازرگانی اروپا آشنا شوید:

دانشگاه Ramon LIuII

مکان: بارسلونا، اسپانیا حقوق متوسط: از ۴۰۰۰۰-۷۰۰۰۰ دلار نمره‌ی GMAT متوسط: ۶۶۶ این دانشگاه مدرک بازرگانی انگلیسی و اسپانیایی اعطا می‌کند و دانشجویان می‌توانند در حوزه‌ی رشته‌ی تحصیلی مورد نظر در جهات گوناگون پیشرفت کنند. بهترین دانشگاه‌های مدیریت اروپا در سال ۲۰۱۵این دانشگاه مدرک بازرگانی انگلیسی و اسپانیایی اعطا می‌کند و دانشجویان می‌توانند در حوزه‌ی رشته‌ی تحصیلی مورد نظر در جهات گوناگون پیشرفت کنند. دوره‌ی درسی این دانشگاه در دوازده، پانزده و هجده ماه به پایان می‌رسد بطوریکه دانشجویان فرصت کافی دارند تا از نظر شغلی و فردی پیشرفت داشته باشند. پس از گذراندن دوره‌ی دوازده ماهه دانشجویان مدرک مدیریت دریافت می‌کنند در حالیکه پس از گذراندن برنامه‌ی هجده ماهه دانشجویان برای دوره‌ی کارآموزی آمادگی پیدا می‌کنند. همچنین می‌توانند حین تکمیل دوره‌ی تحصیلی در فعالیت‌های دیگر هم پیشرفت داشته باشند.

دانشگاه Warwick

مکان: کاونتری، انگلستان حقوق متوسط: ۶۰۰۰۰-۹۰۰۰۰ نمره‌ی GMAT متوسط: ۶۵۶ دانشگاه وارویک یک برنامه‌ی بازرگانی دوازده ماهه رشته‌ی مدیریت در نظر گرفته است. دانشگاه وارویک یک برنامه‌ی بازرگانی دوازده ماهه رشته‌ی مدیریت در نظر گرفته است. این دوره برای دانشجویانی مناسب است که کسب و کار بازرگانی را در سطح جهانی مدیریت می‌کنند. تحصیلات در رشته‌ی مدیریت شامل برنامه‌های متنوعی از جمله پروژه‌ی مشاوره و آموزش در کشورهای دیگر می‌شود. پس از گذشت سه ماه از پایان دوره‌ی درسی ۹۷ درصد از دانشجویان به انجام یک شغل مورد نظر مشغول شدند و این رتبه واقعا شگفت انگیز است.

آموزشگاه بین المللی مدیریت

مکان: لوزان، سوئیس حقوق متوسط: ۶۷۰۰۰-۱۰۲۰۰۰ نمره‌ی GMAT متوسط: ۶۷۰ این دانشگاه برای آموزش دوره‌ی یک ساله‌ی مدیریت با دقت تمام، تنها نود دانشجو گزینش می‌کند.این دانشگاه برای آموزش دوره‌ی یک ساله‌ی مدیریت با دقت تمام، تنها نود دانشجو گزینش می‌کند. مدرک دانشگاه لوزان به قدری ارزشمند است که نود و چهار درصد از فارغ التحصیلان سال گذشته توانستند به موقعیت شغلی مناسبی برسند یا در صنعت و موقعیت مکانی مورد علاقه‌شان مشغول به کار شوند. بیشتر از دو سوم فارغ التحصیلان این دانشگاه به دنبال مشاغلی در حوزه‌ی تولید، تکنولوژی و شبکه و تولید محصول هستند. شرکت‌های رده یک جذب کننده‌ی این مشاغل آمازون، Accenture و Cisco Systems هستند.

دانشگاه بازرگانی IE

مکان: مادرید، اسپانیا حقوق متوسط: ۵۱۰۰۰-۷۷۰۰۰ نمره‌ی GMAT متوسط: ۶۸۰ این دانشگاه برای دانشجویان، یک دوره‌ی مدیریت بین المللی دوازده ماهه ارائه می‌دهد.این دانشگاه برای دانشجویان، یک دوره‌ی مدیریت بین المللی دوازده ماهه ارائه می‌دهد. داوطلبان از نود کشور مختلف پذیرفته می‌شوند و می‌توانند با تحصیل در این دانشگاه تجربه‌ی خود را بیشتر کنند. دانشگاه IE اولین دانشگاه جهان است که برای دانشجویان استانداردهای کارآفرینی در نظر می‌گیرد و به ادعای خود دانشگاه، پانزده درصد از دانشجویان با حمایت دانشگاه شرکت‌های خودشان را راه اندازی می‌کنند. همچنین این دانشگاه دانشجویان را برای اشتغال در زمینه‌های مشاوره و اقتصاد آماده می‌کند. سی و هشت درصد از دانشجویان فارغ التحصیل شده‌ی سال گذشته در این رشته‌ها مشغول به کار شدند.

دانشگاه ناوارا

مکان: مادرید، اسپانیا حقوق متوسط: ۶۱۰۰۰-۹۳۰۰۰ نمره‌ی GMAT متوسط: ۶۸۰ اخذ مدرک از دانشگاه بازرگانی ناوارا می‌تواند در دستمزد دریافتی دانشجویان تاثیر چشم گیری داشته باشد. اخذ مدرک از دانشگاه بازرگانی ناوارا می‌تواند در دستمزد دریافتی دانشجویان تاثیر چشم گیری داشته باشد. کارمندان این حوزه پیش از گذراندن این دوره حدودا چهل و پنج هزار دلار درآمد دارند ولی پس از فارغ التحصیل شدن از این دانشگاه میزان حقوق آن‌ها به نود هزار دلار رسید. دانشگاه ناوارا برنامه‌های دیگری هم برای دانشجویان در نظر دارد. داوطلبان می‌توانند با گذراندن دوره‌های خاص زبان اسپانیایی خودشان را تقویت و زندگی در اسپانیا را تجربه کنند.

دانشگاه HEC پاریس

مکان: پاریس، فرانسه حقوق متوسط: ۵۷۰۰۰-۸۷۰۰۰ نمره‌ی GMAT متوسط: ۶۸۵ از روزی که این دانشگاه در اروپا دایر شد، تمام شرکت‌های بزرگ کارمندان خود را با دقت زیادی از فارغ التحصیلان آن انتخاب کردند. از روزی که این دانشگاه در اروپا دایر شد، تمام شرکت‌های بزرگ کارمندان خود را با دقت زیادی از فارغ التحصیلان آن انتخاب کردند. نود درصد از دانشجویان پس از پایان دوره‌ی تحصیلی در کمتر از نود روز در شرکت‌های بزرگ و معروف جذب می‌شوند. دانشجویان برتر سال گذشته اکثرا در شرکت‌هایی مثل آمازون، لینکدین و گوگل مشغول به کار هستند.

دانشگاه آکسفورد

مکان: آکسفورد، انگلستان متوسط حقوق: ۵۷۰۰۰-۸۷۰۰۰ نمره‌ی GMAT متوسط: ۶۹۰ دانشجویان رشته‌ی مدیریت در طول دوران تحصیل به شکلی جهانی تجربه کسب می‌کنند.دانشجویان رشته‌ی مدیریت در طول دوران تحصیل به شکلی جهانی تجربه کسب می‌کنند. به عنوان مثال نود و پنج درصد از دانشجویان کلاس سال آینده را افراد خارجی سراسر جهان تشکیل می‌دهند و کلاسی از فرهنگ‌های متنوع تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، دانشجویان می‌توانند به شکل داوطلبانه یک یا دو هفته به سفرهای دور بروند تا درک عمیقی از کسب و کار آینده‌ی خود در نقاط مختلف جهان پیدا کنند. کلاس‌های سال‌های گذشته به دوبی، سنگاپور و سیلیکون ولی سفر کرده بودند.

دانشگاه کمبریج – حقوق بازرگانی

مکان: کمبریج، انگلستان متوسط حقوق: ۷۱۰۰۰-۱۰۸۰۰۰ نمره‌ی GMAT متوسط: ۶۹۰ نکته‌ی جالب در مورد این دانشگاه این است که هشتادو نه درصد از دانشجویان سه ماه پس از اتمام دوره‌ی تحصیلی توسط شرکت‌ها جذب می‌شوند ولی نود و پنج درصد از همین دانشجویان در طول دوره‌ی تحصیل پیشنهاد کاری دارند.نکته‌ی جالب در مورد این دانشگاه این است که هشتادو نه درصد از دانشجویان سه ماه پس از اتمام دوره‌ی تحصیلی توسط شرکت‌ها جذب می‌شوند ولی نود و پنج درصد از همین دانشجویان در طول دوره‌ی تحصیل پیشنهاد کاری دارند. با گذراندن دوره‌ی یک ساله‌ی مدیریت در مورد کسب و کارهای بین المللی، اقتصاد و شاخه‌های مربوطه اطلاعات کافی کسب می‌کنید بطوریکه می‌توانید به عضویت گروه استارتاپ خود کمبریج در بیایید. این گروه سیلیکون فن نام دارد. دانشجویان کلاس مدیریت از چهل کشور مختلف گرد هم آمده‌اند.

INSEAD

مکان: فونتنبلو، فرانسه متوسط حقوق: ۶۲۰۰۰ -۹۴۰۰۰ نمره‌ی GMAT متوسط: ۷۰۱ این دانشگاه دانشکده‌های مختلفی را در فرانسه، سنگاپور و ابوظبی راه اندازی کرده و در آن دوره‌های ده ماهه‌ی مدیریت برگزار می‌کند.این دانشگاه دانشکده‌های مختلفی را در فرانسه، سنگاپور و ابوظبی راه اندازی کرده و در آن دوره‌های ده ماهه‌ی مدیریت برگزار می‌کند. دانشجویان فارغ التحصیل شده می‌توانند در سطح جهانی نوآوری داشته باشند. این دانشگاه یکی از معتبرترین دانشگاه‌های دنیا است. سال گذشته نیمی از دانشجویان پس از گذراندن این دوره در آمازون یا گوگل (در حوزه‌ی تکنولوژی) جذب شدند.

دانشگاه لندن

مکان: لندن، انگلستان متوسط حقوق: ۷۸۰۰۰-۱۱۹۰۰۰ نمره‌ی GMAT متوسط: ۷۰۱ دانشگاه بازرگانی لندن بهترین دانشگاه برای تحصیل در رشته‌ی تجارت (به جز آمریکا) در سراسر جهان است. دانشگاه بازرگانی لندن بهترین دانشگاه برای تحصیل در رشته‌ی تجارت (به جز آمریکا) در سراسر جهان است. از آنجایی که هفتادو پنج درصد از شرکت‌های معتبر جهانی یک شعبه در لندن دارند، تحصیل در این دانشگاه مثل جستجو در معدن طلا است. دانشجویان فارغ التحصیل شده نه تنها مدرک مدیریت کسب می‌کنند بلکه از میان پانزده زبان ارائه شده توسط این دانشگاه، باید به انتخاب خود یادگیری یکی از آن‌ها را شروع کنند. منبع: businessinsider