ارسال 172مقاله به دبیرخانه همایش توسعه پژوهش های نوین تربت جام

ارسال 172مقاله به دبیرخانه همایش توسعه پژوهش های نوین تربت جام

ارسال 172مقاله به دبیرخانه همایش توسعه پژوهش های نوین تربت جام

بهزاد مولوی، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از میان مقالات رسیده که 25 عنوان آن با محوریت مهندسی پزشکی، 67 عنوان کامپیوتر و 80 عنوان نیز با محوریت برق ارسال شده، هیات داوران پس از بررسی 70 مقاله را برای ارائه در این همایش 2 روزه پذیرفته است.
وی افزود: از مقالات برگزیده 14 عنوان به صورت سخنرانی و 10 مقاله به صورت پوستری در همایش ارائه خواهد شد.
مولوی اضافه کرد: در حاشیه این همایش دوره های آموزشی مانند کارگاه میکروکنترلر، روشهای هوشمند قرائت دستگاههای اندازه گیری مشترکان برق، انرژی های نو با رویکرد فتوولتائیک و بررسی تولید انرژی خورشیدی در تربت جام برگزار خواهد شد.
به گفته وی، فناوری های روشنایی و طراحی روشنایی در راستای بهینه سازی مصرف انرژی، نگهداشت تجهیزات پزشکی، سامانه اعلام و اطفای حریق، مقاله نویسی و کارگاه بررسی الزامات فنی و نحوه اتصال منابع تولید پراکنده به شبکه توزیع از دیگر کارگاههای جنبی این همایش خواهد بود.
مولوی گفت: به منظور شناساندن و توسعه پژوهش ها و تخصص های افراد شرکت کننده نمایشگاه ارائه محصولات و غرفه های مربوط به برق، کامپیوتر و مهندسی پزشکی در سالن مجاور محل برگزاری همایش برپا می شود.
نخستین همایش توسعه پژوهش های نوین در صنعت برق و کامپیوتر، 4 و 5 اسفندماه، به میزبانی موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام برگزار می شود.
شهرستان 284 هزار نفری تربت جام در 167کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *